Ogłoszenie Nr 08/2021 o naborze na wolne stanowisko pracy Burmistrz Gminy i Miasta Chęciny ogłasza konkurs na stanowiskourzędnicze: zastępca kierownika Referatu Inwestycji, Budownictwa i Drogownictwa |
1. Wymagania kwalifikacyjne kandydata: |
a) wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. 2) wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu budownictwa, drogownictwa, inwestycji), 3) minimum czteroletnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej dwa lata pracy na stanowiskach urzędniczych w instytucjach publicznych, związanych z budownictwem, drogownictwem, inwestycjami, 4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 5) biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania MS Office, 6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7) posiadanie nieposzlakowanej opinii, 8) brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania oferowanego stanowiska, 9) umiejętność organizacji i kierowania zespołem pracowników. |
b) wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem:
1) bardzo dobra znajomość przepisów prawa: prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, 2) znajomość zasad kosztorysowania, planowania, realizacji i rozliczania inwestycji, 3) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, 4) prawo jazdy kat B, 5) komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole. |
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: |
1) wykonywanie czynności zastępcy kierownika referatu podczas jego nieobecności, w szczególności: właściwa organizacja pracy referatu, nadzór nad prawidłowością prowadzenia spraw merytorycznych przez pracowników, przydzielanie zadań podległym pracownikom oraz zapewnienie terminowej i rzetelnej ich realizacji, 2) prowadzenie spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem i rozliczeniem zadań inwestycyjnych i remontowych finansowanych z budżetu gminy i środków pozabudżetowych, a w szczególności: a) opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych inwestycji, b) przygotowanie i realizacja zadań polegających na tworzeniu nowych obiektów użyteczności publicznej, c) przygotowanie i realizacja zadań polegających na modernizacji i kapitalnych remontach obiektów już istniejących, gdzie sposoby przygotowania i realizacji robót są analogiczne jak dla przedsięwzięć inwestycyjnych, d) przygotowywanie dokumentacji do przetargów na roboty budowlane, usługi i dostawy zgodnie e) przygotowywanie projektów umów na projektowanie, nadzorowanie, wykonanie inwestycji, f) współpraca z innymi inwestorami i inwestorami zastępczymi, g) nadzór nad wszystkimi etapami realizacji inwestycji, h) rozliczanie finansowe i rzeczowe wykonanych inwestycji, i) współpraca w zakresie przygotowywania wniosków pod względem merytorycznym na dofinansowanie, dotacje, kredyt na realizowane inwestycje i remonty.
|
3. Informacje o warunkach pracy na stanowisku oraz wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie: |
Informuje się kandydatów, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej |
4. Dokumenty wymagane od kandydata w przedłożonej ofercie |
1) CV i list motywacyjny,
2) Kserokopie niezbędnych dokumentów: potwierdzających wykształcenie, świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, 3) Podpisane przez kandydata oświadczenie, że kandydat: a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych, b) korzysta z pełni praw publicznych, c) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku, e) posiada nieposzlakowaną opinię, f) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 4) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz 5) Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. |
5. Miejsce i termin składania dokumentów |
1) Miejsce: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach:
a) osobiście w miejscu składania dokumentów: skrzynka podawcza przy Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny, b) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 2) Termin dostarczenia zgłoszeń: do dnia 19.05.2021 roku (decyduje data wpływu do Urzędu). |
6. Dodatkowe informacje i uwagi |
1) Ogłoszenie o konkursie zamieszcza się na stronie BIP Gminy Chęciny oraz tablicy ogłoszeniowej Urzędu;
2) Dodatkowych informacji udziela Pan Paweł Brola – Sekretarz Gminy i Miasta Chęciny tel. 413151006, 413153124; 3) Tylko kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu tj. rozmowy kwalifikacyjnej; 4) Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego – do 31 maja 2021r.; 5) Informacje o przebiegu konkursu i jego rozstrzygnięciu zostaną opublikowane w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu; 6) Wewnątrz oferty należy zamieścić aktualny adres zwrotny i telefon kontaktowy; 7) Aplikacje, które zostaną złożone osobiście do Urzędu lub wysłane pocztą wpłyną do Urzędu po upływie wymienionego w ogłoszeniu terminie, nie będą rozpatrywane. 8) Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. |
z up. BURMISTRZA
/-/ mgr Paweł Brola
Sekretarz Gminy i Miasta Chęciny