3.5 C
Kielce
czwartek, 19 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościOgłoszenie Nr 08/2021 o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach

Ogłoszenie Nr 08/2021 o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach

Zobacz

 

 

Ogłoszenie Nr 08/2021 o naborze na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny

Burmistrz Gminy i Miasta Chęciny

ogłasza konkurs na stanowiskourzędnicze:

zastępca kierownika Referatu Inwestycji, Budownictwa i Drogownictwa

1. Wymagania kwalifikacyjne kandydata:

a) wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych,

2) wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu budownictwa, drogownictwa, inwestycji),

3) minimum czteroletnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej dwa lata pracy na stanowiskach urzędniczych w instytucjach publicznych, związanych z budownictwem, drogownictwem, inwestycjami,

4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

5) biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania MS Office,

6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) posiadanie nieposzlakowanej opinii,

8) brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania oferowanego stanowiska,

9) umiejętność organizacji i kierowania zespołem pracowników.

b) wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem:

1) bardzo dobra znajomość przepisów prawa: prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych,

2) znajomość zasad kosztorysowania, planowania, realizacji i rozliczania inwestycji,

3) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,

4) prawo jazdy kat B,

5) komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) wykonywanie czynności zastępcy kierownika referatu podczas jego nieobecności, w szczególności: właściwa organizacja pracy referatu, nadzór nad prawidłowością prowadzenia spraw merytorycznych przez pracowników, przydzielanie zadań podległym pracownikom oraz zapewnienie terminowej
i rzetelnej ich realizacji,

2) prowadzenie spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem i rozliczeniem zadań inwestycyjnych i remontowych finansowanych z budżetu gminy i środków pozabudżetowych, a w szczególności:

a) opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych inwestycji,

b) przygotowanie i realizacja zadań polegających na tworzeniu nowych obiektów użyteczności publicznej,

c) przygotowanie i realizacja zadań polegających na modernizacji i kapitalnych remontach obiektów już istniejących, gdzie sposoby przygotowania i realizacji robót są analogiczne jak dla przedsięwzięć inwestycyjnych,

d) przygotowywanie dokumentacji do przetargów na roboty budowlane, usługi i dostawy zgodnie
z ustawą o zamówieniach publicznych oraz zamówień, do których nie stosuje się ustawy pzp,

e) przygotowywanie projektów umów na projektowanie, nadzorowanie, wykonanie inwestycji,

f) współpraca z innymi inwestorami i inwestorami zastępczymi,

g) nadzór nad wszystkimi etapami realizacji inwestycji,

h) rozliczanie finansowe i rzeczowe wykonanych inwestycji,

i) współpraca w zakresie przygotowywania wniosków pod względem merytorycznym na dofinansowanie, dotacje, kredyt na realizowane inwestycje i remonty.

 

3. Informacje o warunkach pracy na stanowisku oraz wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – na stanowisku urzędniczym, pierwsza umowa na czas określony,
  2. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy),
  3. Brak występowania uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
  4. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
  5. Bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,
  6. Obok pracy biurowej praca na stanowisku obejmuje także wyjazdy i prace w terenie;

Informuje się kandydatów, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.

4. Dokumenty wymagane od kandydata w przedłożonej ofercie

1) CV i list motywacyjny,

2) Kserokopie niezbędnych dokumentów: potwierdzających wykształcenie, świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

3) Podpisane przez kandydata oświadczenie, że kandydat:

a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych,

b) korzysta z pełni praw publicznych,

c) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku,

e) posiada nieposzlakowaną opinię,

f) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) – wzór w załączeniu,

4) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

5) Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

5. Miejsce i termin składania dokumentów

1) Miejsce: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach:

a) osobiście w miejscu składania dokumentów: skrzynka podawcza przy Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny,

b) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4,
26-060 Chęciny z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko: zastępcy kierownika Referatu Inwestycji, Budownictwa i Drogownictwa” lub za pośrednictwem platformy ePUAP.

2) Termin dostarczenia zgłoszeń: do dnia 19.05.2021 roku (decyduje data wpływu do Urzędu).

6. Dodatkowe informacje i uwagi

1) Ogłoszenie o konkursie zamieszcza się na stronie BIP Gminy Chęciny oraz tablicy ogłoszeniowej Urzędu;

2) Dodatkowych informacji udziela Pan Paweł Brola – Sekretarz Gminy i Miasta Chęciny tel. 413151006, 413153124;

3) Tylko kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu tj. rozmowy kwalifikacyjnej;

4) Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego – do 31 maja 2021r.;

5) Informacje o przebiegu konkursu i jego rozstrzygnięciu zostaną opublikowane w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu;

6) Wewnątrz oferty należy zamieścić aktualny adres zwrotny i telefon kontaktowy;

7) Aplikacje, które zostaną złożone osobiście do Urzędu lub wysłane pocztą wpłyną do Urzędu po upływie wymienionego w ogłoszeniu terminie, nie będą rozpatrywane.

8) Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

 

z up. BURMISTRZA

/-/ mgr Paweł Brola

Sekretarz Gminy i Miasta Chęciny

 

Aktualności

Szkoła w Mniowie inwestuje w edukację. Pozyskano rządowe dofinansowanie na nowoczesne pomoce dydaktyczne

Tablety, programy multimedialne i podłoga interaktywna z pakietem rewalidacyjnym – takie nowoczesne pomoce edukacyjne już trafił do uczniów...

Polecamy