Uprzejmie informujemy, że ze względu na konieczność zawieszenia działań szkoleniowych z powodu sytuacji epidemiologicznej, projekt pn. „Szkolenia z obsługi Internetu dla mieszkańców gminy Chęciny po 25 roku życia” realizowany przez Gminę Chęciny, dofinansowany z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Działanie 3.1 Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych III oś priorytetowa Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, został wydłużony do dnia 30.08.2020 r.
Ze względu na konieczność dokończenia jego realizacji, z dniem 03.06.2020 r. zostaje wznowiona rekrutacja. W związku z tym podajemy nowe terminy rekrutacji, sposoby złożenia dokumentów oraz zasady organizacji szkoleń.
Rekrutacja prowadzona będzie od dnia 03.06.2020 r. do dnia 21.08.2020 r. lub do wyczerpania miejsc, których liczba jest ograniczona. Do projektu zostanie zakwalifikowanych 60 osób (6 grup 10-osobowych).
Zaplanowane w ramach projektu wsparcie to kursy komputerowe w zakresie korzystania z internetu (w tym e-usług), które zostaną przeprowadzone w 2 modułach (do wyboru):
- „Działam w sieciach społecznościowych” dla 3 grup szkoleniowych, w ramach którego uczestnicy nabędą umiejętności pozwalające na bezpieczne poruszanie się w świecie sieci społecznościowych, w tym m.in. nauczą się nawiązywać i kontynuować swoje znajomości, kształtować swój wizerunek, wykorzystywać i dzielić się swą twórczością oraz korzystać z cudzej, jak korzystać z podstawowych usług e-administracji,
- „Moje finanse i transakcje w sieci” dla 3 grup szkoleniowych., w ramach którego uczestnicy nabędą umiejętności jak skutecznie załatwić sprawy prywatne, biznesowe, finansowe i urzędowe za pośrednictwem internetu tj. zarządzanie kontem bankowym, dokonywanie płatności, realizowanie zakupów, rezerwowanie podróży, jak korzystać z podstawowych usług e-administracji.
Kursy zostaną przeprowadzone w okresie od 22 czerwca do 25 sierpnia 2020 r. w wymiarze 12 godzin przez 3 dni szkoleniowe po 4 h dziennie.
UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST CAŁKOWICIE BEZPŁATNY
Osoby zainteresowane udziałem w projekcie prosimy o pobranie poniżej dostępnych dokumentów rekrutacyjnych wskazanych w Regulaminie rekrutacji oraz ich wypełnienie i podpisanie (tj. Załącznik nr 1 i 2 oraz jeśli dotyczy: nr 3 i 4 wraz z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności uczestnika), a następnie wysłanie lub dostarczenie w formie:
• skanu na adres mailowy: u.marciniak@checiny.pl lub
• w wersji papierowej do Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach (pok. nr 13).
Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do projektu i złożą dokumenty rekrutacyjne w formie skanu zobligowani będą do uzupełnienia oryginałów przed rozpoczęciem szkolenia.
Więcej informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, w Referacie Funduszy Pomocowych i Promocji pok. nr 13, tel. 41 31 53 115, e-mail: u.marciniak@checiny.pl
Dokumenty do pobrania:
Regulamin rekrutacji – wersja obowiązująca od 03.06.2020 r.
Załącznik nr 1 – Ankieta Uczestnika Projektu
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o zapoznaniu z obowiązkiem informacyjnym