Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach wznowił bezpośrednią obsługę klienta. Informujemy, że od dnia 8 lutego 2021 r. Powiatowy Urząd Pracy wznowił bezpośrednią obsługę klienta. Nadalbędą obowiązywać zasady reżimu sanitarnego.
Zagrożenie epidemiczne w związku z koronawirusem Sars-CoV-2 nadal obowiązuje. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników, bezpośrednia obsługa klienta będzie odbywała się w ograniczonym zakresie: stawiennictwa osób bezrobotnych celem potwierdzenia gotowości do podjęcia zatrudnienia: obsługa osób bezrobotnych / poszukujących pracy w Referacie Pośrednictwa Pracy i Poradnictwa Zawodowego w Centrum Aktywizacji Zawodowej odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godz. 7 15 – 14 45, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem urzędu. Uzgadniając bezpośrednią wizytę pracownik wskaże jej termin (dzień i godzinę). rejestracji osób bezrobotnych / poszukujących pracy: Nadal zachęcamy do korzystania z możliwości dokonania rejestracji w formie elektronicznej przy użyciu profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego za pośrednictwem portalu praca.gov.pl.
Informujemy, że osoba, która nie dysponuje profilem zaufanym, a ma dostęp do konta elektronicznego w banku, ma możliwość założenia profilu zaufanego bez wychodzenia
z domu. Szczegółowe informacje TUTAJ.
Urząd odpowiadając na potrzeby klientów, którzy nie posiadają Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego, mają możliwość rejestracji w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach przy ul. Kolberga 4 oraz w Lokalnych Punktach Informacyjno- Konsultacyjnych wyłącznie po uprzednim telefonicznym lub osobistym ustaleniu terminu i godziny wizyty:
Punkt Obsługi Klienta w Kielcach – tel. 41-367-11-01 lub 41-367-11-02.
Kontakt do Lokalnych Punktów Informacyjno- Konsultacyjnych TUTAJ. obsługa pracodawców w zakresie zatrudnienia cudzoziemców: Sprawy związane z zatrudnianiem cudzoziemców są załatwiane za pośrednictwem platformy praca.gov.pl (przesyłanie wniosków i załączników do dokumentów). Bezpośrednia obsługa klienta jest możliwa po uprzednim kontakcie telefonicznym: wnioski o wpis do ewidencji oświadczeń: 41 367-11-42 lub 41 367-11-48, wnioski o wydanie zezwolenia na pracę sezonową cudzoziemca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 41 367-11-45 lub 41-367-11-78.
sprawy dotyczące dofinansowań związanych ze skutkami COVID-19:
Wnioski o udzielenie dotacji dla małych i mikroprzedsiębiorstw z określonych branż należy składać wyłącznie w formie elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl. Dodatkowe informacje w sprawie ww. formy wsparcia można uzyskać pod numerami telefonów:
41-367-11-74, 41-367-16-16.
Ogólne zasady związane z bezpośrednią obsługą klienta w urzędzie:
Wizyty klientów w urzędzie możliwe są od wtorku do piątku w godzinach od 07:15 do 14:30, a w poniedziałki w godzinach od 7.15 do 16.45. Możliwość składania dokumentów w Punkcie Obsługi Klienta do godziny 14.30 (poniedziałek do godziny 16.45). Podczas wizyty w urzędzie konieczne jest przestrzeganie wymogów sanitarnych, wynikających z przepisów prawa, tj. w zakresie: dezynfekcji rąk po wejściu do budynku (zaleca się zakładanie rękawiczek jednorazowych), obowiązku noszenia maseczki /przyłbicy zasłaniającej nos i usta. 3. Osoby wchodzące do urzędu są zobowiązane do poinformowania pracownika Punktu Obsługi Klienta o celu wizyty.
Zachęcamy klientów do załatwiania spraw zdalnie: – przy wykorzystaniu usług elektronicznych wymienionych TUTAJ;
– za pośrednictwem elektronicznej skrzynki e-PUAP; telefonicznie (książka telefoniczna); pocztą tradycyjną – Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach ul. Kolberga 4, 25-620 Kielce.