3.5 C
Kielce
niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaOświataŚwiętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli poleca

Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli poleca

Zobacz

Już dziś (wtorek 15 lutego) rusza cykl realizowanych drogą internetową szkoleń, kierowanych do nauczycieli matematyki w świętokrzyskich szkołach. Polecamy webinaria Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach.

Królowa nauk, czyli matematyka, jest źródłem kłopotów wielu uczniów. Jeśli doliczyć do tego jeszcze różne trudności, to problem zaczyna wyglądać bardzo poważnie. Co zatem można zrobić, aby nauczanie matematyki było bardziej skuteczne? Na to pytanie odpowiedzą praktycy, doradcy metodyczni: Anna Wójcik i Renata Pela ze Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach.
Najważniejsze zagadnienia poruszane podczas webinarium “Szkolne potyczki z matematyką, czyli co o dyskalkulii każdy nauczyciel szkoły podstawowej wiedzieć powinien” to: Jak nauczać matematyki, by treści były przystępne dla uczniów; Jak sprawiać, by uczniowie nie bali się lekcji matematyki; Jak budować w uczniach zaciekawienie liczbami i liczeniem.

Do udziału w szkoleniach ŚCDN zaprasza nauczycieli wszystkich etapów edukacji – wczesnoszkolnej, szkoły podstawowej, a także szkoły ponadpodstawowej.

Dzięki udziałowi w webinarium nauczyciele będą mieli szansę podejść do nauczania matematyki w niesztampowy sposób, stawiać przed uczniami takie wyzwania, które będą w stanie podjąć, a także poprowadzić lekcję tak, aby uczeń zainteresował się tematem i odniósł sukces.
Aby zapisać się na spotkania, należy wejść w zakładkę z ofertą na stronie www.scdn.pl, zalogować się i wybrać interesujące webinarium.

Najbliższe, prowadzone zdalnie, szkolenia odbędą się:

Uczestnik webinarium ma możliwość otrzymania zaświadczenia.

Aktualności

Informacja o utrudnieniach w dojeździe do Kopalni Jaźwica

Szanowni Państwo,Informujemy, że w dniach 23.12.2024 - 31.12.2024 prowadzone będą prace remontowe na drodze dojazdowej do kopalni Jaźwica (ul. Sitkówka,...

Polecamy