O dobrych praktykach i rozwiązaniach wprowadzonych w celu ulepszenia obsługi interesantów Wydziału Komunikacji i Transportu kieleckiego starostwa ze starostą kieleckim Mirosławem Gębskim rozmawiał Przewodniczący Rady Miasta w Kielcach Kamil Suchański.
Przewodniczącego interesowało jak Zarząd Powiatu w Kielcach poradził sobie z kolejkami w Referacie Rejestracji Pojazdów. Dopytywał jak rejestrowani są mieszkańcy, jakie starostwo wdrożyło systemy w celu ich sprawniejszej obsługi i jakie działania podjęto na rzecz zwiększenia jakości i wydajności pracy Wydziału Komunikacji i Transportu.
– Po obserwacji i analizie systemu obsługi klientów w wydziale, podęliśmy szereg działań w celu usprawnienia jego funkcjonowania. Zmieniliśmy przed wszystkim sposób załatwiania spraw, uruchamiając internetowy system umawiania wizyt. Osoby, które chcą zarejestrować samochód, mogą umówić wizytę przez internet. Otworzyliśmy osiem filii wydziału w gminach, które obsługują mieszkańców dziesięciu gmin powiatu kieleckiego – mówi starosta Mirosław Gębski. – Dzięki tym zmianom systematycznie zmniejszaliśmy kolejki oczekujących na załatwienie swojej sprawy lub wyznaczenie terminu.