Informuje się mieszkańców Gminy Daleszyce, że w dniu 23.08.2022 r. tj. wtorek o godz. 16:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach odbędzie się sesja VIII kadencji Rady Miejskiej w Daleszycach.
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie wniosków do porządku obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Zatwierdzenie protokołów z poprzednich sesji.
5. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce z działań między sesjami.
6. Komunikaty Przewodniczącego Rady.
7. Informacja dyrektorów szkół oraz stowarzyszeń prowadzących szkoły o przygotowaniach do nowego roku szkolnego 2022/2023 i o współpracy z gminą.
8. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Daleszyce na lata 2022-2035,
b) zmian w budżecie Gminy Daleszyce na 2022 rok,
c) udzielenia pomocy rzeczowej Powiatowi Kieleckiemu,
d) utworzenia samorządowej jednostki organizacyjnej pod nazwą Centrum Usług Wspólnych
w Daleszycach oraz nadania jej statutu,
e) zmiany Uchwały Nr LVIII/503/2022 Rady Miejskiej w Daleszycach z dnia 31.03.2022 r.
w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022 – 2023,
f) przyjęcia projektu Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Miasta i Gminy Daleszyce oraz przekazania go do zaopiniowania organowi regulacyjnemu,
g) zamiany nieruchomości gruntowych położonych w miejscowości Suków,
h) zamiany nieruchomości gruntowych położonych w miejscowości Suków,
i) nieodpłatnego nabycia przez Gminę Daleszyce nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Suków,
j) odpłatnego nabycia przez Gminę Daleszyce nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Borków,
k) odpłatnego nabycia przez Gminę Daleszyce nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Marzysz,
l) odpłatnego nabycia przez Gminę Daleszyce nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Niestachów.
9. Zapytania i interpelacje Radnych.
10. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje.
11. Wolne wnioski i oświadczenia.
12. Zamknięcie obrad sesji.