3.5 C
Kielce
piątek, 29 marca, 2024

PUP informuje

Bartosz Kruk - radny Miasta i Gminy Morawica

Zobacz

Wykaz dokumentów potrzebnych do rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach dla osób bezrobotnych nieposiadających profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego.

Osoby nieposiadające PZ lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego mogą:

–     W DOMU – wydrukować, uzupełnić, a następnie dostarczyć do urzędu skompletowane, podpisane dokumenty i wrzucić je do skrzyni podawczej (z napisem REJESTRACJA I EWIDENCJA) znajdującej się przy wejściu do urzędu lub przesłać pocztą tradycyjną.  Wykaz dokumentów do rejestracji znajduje się załączonym pliku. Do wniosków należy dołączyć kserokopie wszystkich wymaganych dokumentów, poświadczonych na każdej stronie formułą: „za zgodność z oryginałem” wraz z własnoręcznym podpisem.

– W URZĘDZIE – osobiście pobrać przygotowane formularze w formie papierowej (do rejestracji należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty). Przygotowany komplet złożyć w skrzyni podawczej (z napisem REJESTRACJA I EWIDENCJA) znajdującej się przy wejściu do urzędu.

UWAGA! Data przyznania statusu osoby bezrobotneji objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym jest datą wpływu do urzędu kompletu podpisanych przez klienta dokumentów, czyli: dzień złożenia w urzędzie lub data dostarczenia dokumentów przez pocztę, bądź data wysłania podpisanego Profilem Zaufanym wniosku elektronicznego lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Każdy złożony wniosek o rejestrację zostanie zweryfikowany przez pracownika urzędu, który ustali, czy zostały spełnione warunki. W razie wątpliwości co do przekazanych danych pracownicy urzędu będą się z kontaktować telefoniczne lub poprzez e-mail, stąd bardzo ważne jest podanie poprawnych danych kontaktowych (numer telefonu, adres e-mail).

Jeżeli rejestrujesz się po raz pierwszy to: do załączonych dokumentów należy dołączyć kserokopie dyplomów ukończenia studiów, świadectw szkolnych, świadectw kwalifikacji, wszystkich świadectw pracy i innych dokumentów mających wpływ na prawo do zasiłku;

Jeżeli rejestrujesz się po raz kolejny to: do załączonych dokumentów dołączasz wszystkie wyżej wymienione dokumenty uzyskane po ostatniej rejestracji;

Jeżeli nie dołączysz kserokopii świadectw pracy lub innych dokumentów mających wpływ na przyznanie prawa do zasiłku, to otrzymasz tylko status bezrobotnego, a prawo do zasiłku dla bezrobotnych otrzymasz od dnia doręczenia dokumentów.

Ważne!!! Do rejestracji osoby bezrobotnej należy wydrukować wszystkie poniższe dokumenty.

Aktualności

Eliminacje gminne Ogólnopolskiego Turnieju Wiedzy Pożarniczej w Piekoszowie. Aleksandra Pastuch i Filip Iwan zwycięzcami.

Blisko trzydziestu uczniów ze szkół z terenu gminy Piekoszów stanęło do rywalizacji w gminnych eliminacjach do Ogólnopolskiego Turnieju Wiedzy...

Polecamy