Od czwartku, 19 marca w punktach obsługi świętokrzyskiego oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia nie będzie prowadzona bezpośrednia obsługa interesantów. Sprawy będzie można załatwiać telefonicznie, a także pocztą tradycyjną i elektroniczną. Poniżej komunikat NFZ-u.
W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją epidemiologiczną, mając na uwadze bezpieczeństwo mieszkańców województwa świętokrzyskiego od 19 marca (czwartek) Świętokrzyski OW NFZ całkowicie zawiesza bezpośrednią obsługę pacjentów w siedzibie Oddziału Funduszu przy ul. Jana Pawła II 9 w Kielcach oraz w Punktach Obsługi w: Ostrowcu Świętokrzyskim Sandomierzu Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 2a.
Interesanci, którzy PILNIE potrzebują potwierdzenia dokumentów przez NFZ powinni: pozostawić dokumenty w skrzynce znajdującej się na zewnątrz budynku głównej siedziby NFZ / punktów obsługi przesyłać dokumenty drogą mailową lub drogą pocztową na adres:
Świętokrzyski OW NFZ w Kielcach Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce.
W przypadku konieczności potwierdzenia zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medycznepacjent może: Poprosić lekarza wystawiającego zlecenie o elektroniczne potwierdzenie zlecenia – możliwe dzięki teleporadzie, bez wychodzenia z domu. Pacjent otrzyma numer zlecenia, który wraz z numerem PESEL jest dokumentem upoważniającym do realizacji zlecenia w aptece lub w sklepie medycznym mającym podpisaną umowę z NFZ. Przy wypisaniu przez lekarza zlecenia w formie papierowej, zlecenie należy wrzucić do skrzynki na zewnątrz budynku, albo przesłać pocztą
UWAGA! Należy podać adres, na który zostanie wysłane potwierdzone zleceniealbo przesłać faksem na numer 41/ 343 04 90, albo zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail
UWAGA! Należy podać numer telefonu kontaktowego, na który pracownik ŚwOW NFZ zadzwoni i poda numer zlecenia do realizacji.
Informacja telefoniczna dotycząca zleceń pod numerem telefonu 41 36 46 237.
Kontakt telefoniczny z Wydziałem w innych sprawach realizowanych przez Wydział: (dostęp i aktualizacja danych w systemie SNRL, zbiorcze zestawienia recept i raportów statystycznych aptecznych): 41 36 46 176, 41 36 46 179, 41 36 46 293, 41 36 46 312
Pozostałe sprawy
Wydział Współpracy Międzynarodowej:
wnioski o wydanie kart EKUZ prosimy przesyłać drogą mailową na adres: .
dotyczące pozostałych spraw na adres: .
Kontakt telefoniczny z Wydziałem: 41 36 46 215, 41 36 46 222, 41 36 46 136
Sprawy dotyczące planowanego leczenia za granicą (formularze E112/S2) mogą być załatwiane w siedzibie Oddziału po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem 41 36 46 215.
Wydział Spraw Świadczeniobiorców i Służb Mundurowych
Wszelkie dokumenty mogą być przesyłane: drogą elektroniczną (ePUAP) lub e-mailową na adres:
Kontakt telefoniczny z Wydziałem:
41 36 46 249 – Naczelnik Wydziału,
41 36 46 160 – umowy dobrowolnego ubezpieczenia, zaświadczenia,
41 36 46 146 – weryfikacja statusu ubezpieczenia zdrowotnego,
41 36 46 288 – skargi i wnioski,
41 36 46 211 – wnioski- leczenie uzdrowiskowe.
Sprawy dotyczące złożenia wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia dobrowolnego załatwiane będą w siedzibie Oddziału po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numer 41 36 46 160.
Dział lecznictwa uzdrowiskowego
Skierowania na leczenie uzdrowiskowe mogą być przekazywane wyłącznie drogą pocztową lub być pozostawiane w skrzynce znajdującej się na zewnątrz budynku głównej siedziby NFZ / punktów obsługi.
Telefon informacyjny – 41 36 46 241 lub 605 150 519
Źródło:Rzecznik Prasowy, NFZ