3.5 C
Kielce
piątek, 17 maja, 2024
Strona głównaAktualnościPłynna i sprawna obsługa klienta

Płynna i sprawna obsługa klienta

Zobacz

Starostwo Powiatowe w Kielcach od 22 kwietnia wprowadziło bezpośredni kontakt z klientem w sprawach wymagających jego obecność. Po kilku dniach możemy śmiało powiedzieć, że mieszkańcy powiatu kieleckiego spisują się na szóstkę i za to im dziękujemy. Przestrzegają zalecanych zasad bezpieczeństwa i przychodzą na umówione godziny. Dzięki temu nie tworzą się niebezpieczne kolejki przed urzędem.

Jednocześnie przypominamy, że urząd nadal pracuje w trybie zamkniętym. Załatwianie wszelkich spraw odbywa się za pośrednictwem środków komunikowania się na odległość. Wnioski i dokumenty należy kierować do kieleckiego starostwa za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ( ), platformy e-PUAP (/9692uwmtmt/skrytka), drogą pocztową (Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce), skrzynki podawczej znajdującej się w wiatrołapie głównego wejścia do budynku.

Załatwianie wszelkich spraw odbywa się wyłącznie po uprzednim kontakcie telefonicznym z pracownikami urzędu. Książka telefoniczna dostępna pod linkiem – https://www.powiat.kielce.pl/kontakt/starostwo_powiatowe.html. Umówienie wizyty w Wydziale Komunikacji i Transportu odbywa się pod numerami telefonów: 41 200 15 40 –prawa jazdyi41 200 15 05 –dowody rejestracyjne.

Ponadto uwzględniając konieczność zapewnienia bezpieczeństwa w dobie epidemii koronawirusa, zobowiązuje się obsługiwanych bezpośrednio klientów do zakrywania na terenie urzędu – ust i nosa oraz poddanie się pomiarowi temperatury ciała oraz wypełnieniu oświadczenia przy wejściu do starostwa.  W sytuacji, gdy niespełnione zostaną wspomniane warunki lub temperatura ciała będzie wynosić powyżej 37,5 °C, realizacja usług nie będzie możliwa.

Wydawanie dokumentów komunikacyjnych odbywa się w specjalnie wyznaczonym miejscu, w wiatrołapie wejścia do urzędu od strony skrzyżowania ulic Wrzosowej i Popiełuszki.

Galeria

Aktualności

Polecamy