3.5 C
Kielce
poniedziałek, 12 maja, 2025
Strona głównaAktualnościOgłoszenie Nr 7/2023 o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach

Ogłoszenie Nr 7/2023 o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach

Zobacz

 

 

Ogłoszenie Nr 7/2023 o naborze na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny

Burmistrz Gminy i Miasta Chęciny

ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze (na zastępstwo):

w zakresie zadań: inwestycje

1. Wymagania kwalifikacyjne kandydata:

  1. wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

  1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,

  2. wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe inżynierskie w specjalności sanitarnej lub pokrewnej),

  3. minimalne doświadczenie: 1 rok w administracji publicznej, w komórce zajmującej się realizacją inwestycji lub 1 rok w projektowaniu lub wykonawstwie inwestycji infrastruktury podziemnej,

  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  5. biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania MS Office,

  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  7. posiadanie nieposzlakowanej opinii,

  8. brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania oferowanego stanowiska,

  9. umiejętność organizacji i uczestniczenia w procesie inwestycyjnym.

  1. wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem:

  1. bardzo dobra znajomość przepisów prawa: prawo budowlane, ustawy o planowaniu
    i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych,

  2. znajomość planowania i realizacji inwestycji, zasad kosztorysowania,

  3. umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,

  4. prawo jazdy kat B,

  5. komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1. Prowadzenie procesu przygotowania inwestycji gminnych sieciowych, w szczególności:

a) planowanie wydatków budżetowych związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji,

b) właściwa weryfikacja, sprawdzanie i opiniowanie wymaganej dokumentacji budowlanej otrzymanej z biur projektowych przed skierowaniem jej do realizacji, w szczególności pod kątem zgodności z przepisami prawa i planowanym zakresem zadania, warunkami umownymi,

c) przygotowanie wniosków do wszczęcia procedury udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie i prowadzenie całości postępowań przy zamówieniach, do których nie stosuje się ustawy pzp,

d) prowadzenie procesu przygotowania inwestycji gminnych w zakresie infrastruktury technicznej: sieci kanalizacyjne, wodociągowe,

  1. nadzór i koordynacja nad realizacją inwestycji i remontów realizowanych ze środków budżetu gminy i innych środków pozabudżetowych.

2. Koordynacja oraz zapewnienie właściwego nadzoru inwestorskiego realizowanych inwestycji i remontów,
w szczególności:

  1. przeprowadzenie procedury wyboru inspektora nadzoru,

  2. prowadzenie inwestycji oraz czuwanie nad całością procesu inwestycyjnego,

  3. koordynacja nad całością dokumentacji,

  4. przygotowanie i weryfikacja dokumentów związanych z odbiorem robót budowlanych i obiektów, po uprzednim sprawdzeniu należytego ich wykonania, w zakresie ustalonym w zatwierdzonej dokumentacji i umowie,

e) organizowanie odbiorów i udział w komisjach odbiorowych robót, przekazywanie obiektów użytkownikom,

f) dokonywanie wszelkich uzgodnień w zakresie infrastruktury technicznej gminy;

g) współdziałanie z jednostkami energetyki, telekomunikacji, gazownictwa, wodociągów w zakresie utrzymania, modernizacji, remontów istniejącej infrastruktury technicznej, a także dążenie do dalszego jej rozwoju;

  1. uzyskiwanie pozwoleń na budowę, użytkowania obiektów.

  1. Rozliczanie finansowe i rzeczowe zakończonych inwestycji, w szczególności:

  1. potwierdzanie wykonania umów w zakresie rzeczowym i finansowym, sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur i rachunków,

  2. sporządzanie dokumentów OT i PT,

  3. organizowanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

  1. Koordynacja i udział w przeglądach technicznych obiektów budowlanych Gminy;

  2. Współuczestnictwo w przygotowaniu i realizacji wniosków inwestycyjnych z funduszy UE i innych środków pozabudżetowych.

  3. Współpraca z innymi komórkami w zakresie przygotowywania dokumentacji w sprawie wykupów i wywłaszczania nieruchomości pod inwestycje gminne.

  4. Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości.

3. Informacje o warunkach pracy na stanowisku oraz wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – na stanowisku urzędniczym, umowa w celu zastępstwa pracownika.

  2. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).

  3. Brak występowania uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

  4. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.

  5. Bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy.

  6. Obok pracy biurowej praca na stanowisku obejmuje także wyjazdy i prace w terenie.

Informuje się kandydatów, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.

4. Dokumenty wymagane od kandydata w przedłożonej ofercie

  1. CV i list motywacyjny,

  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  3. Kserokopie niezbędnych dokumentów: potwierdzających wykształcenie, świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

  4. Podpisane przez kandydata oświadczenie, że kandydat:

        1. posiada pełną zdolność do czynności prawnych,

        2. korzysta z pełni praw publicznych,

        3. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

        4. o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku,

        5. posiada nieposzlakowaną opinię,

        6. wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
          z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) – wzór w załączeniu,

  5. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
    z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

  6. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

5. Miejsce i termin składania dokumentów

  1. Miejsce: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko w zakresie zadań: inwestycje”:

  1. osobiście w miejscu składania dokumentów: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny,

  2. przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny

  3. lub elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP.

  1. Termin dostarczenia zgłoszeń: do dnia 31.07.2023 roku (decyduje data wpływu do Urzędu).

6. Dodatkowe informacje i uwagi

  1. Ogłoszenie o konkursie zamieszcza się na stronie BIP Gminy Chęciny oraz tablicy ogłoszeniowej Urzędu;

  2. Dodatkowych informacji udziela Pan Paweł Brola – Sekretarz Gminy i Miasta Chęciny tel. 413151006, 413153124;

  3. Tylko kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu tj. rozmowy kwalifikacyjnej;

  4. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego – do 18.08.2023 roku;

  5. Informacje o przebiegu konkursu i jego rozstrzygnięciu zostaną opublikowane w BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu;

  6. Wewnątrz oferty należy zamieścić aktualny adres zwrotny i telefon kontaktowy;

  7. Aplikacje, które zostaną złożone osobiście do Urzędu lub wysłane pocztą wpłyną do Urzędu po upływie wymienionego w ogłoszeniu terminie, nie będą rozpatrywane.

  8. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

Chęciny, 18.07.2023r.

 

 

 

Aktualności

Gmina Chęciny przygotowuje się do budowy Ośrodka Historii. Podpisano umowę na wykonanie projektu

Gmina Chęciny podpisała umowę na wykonanie projektu i dokumentacji technicznej dla nowej inwestycji, która ma na celu wyeksponowanie bogatego dziedzictwa...

Polecamy