Ogłoszenie Nr 7/2023 o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny
Burmistrz Gminy i Miasta Chęciny
ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze (na zastępstwo):
w zakresie zadań: inwestycje
|
1. Wymagania kwalifikacyjne kandydata:
|
-
wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
-
obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
-
wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe inżynierskie w specjalności sanitarnej lub pokrewnej),
-
minimalne doświadczenie: 1 rok w administracji publicznej, w komórce zajmującej się realizacją inwestycji lub 1 rok w projektowaniu lub wykonawstwie inwestycji infrastruktury podziemnej,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania MS Office,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania oferowanego stanowiska,
-
umiejętność organizacji i uczestniczenia w procesie inwestycyjnym.
|
-
wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem:
-
bardzo dobra znajomość przepisów prawa: prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych,
-
znajomość planowania i realizacji inwestycji, zasad kosztorysowania,
-
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
-
prawo jazdy kat B,
-
komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.
|
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
|
1. Prowadzenie procesu przygotowania inwestycji gminnych sieciowych, w szczególności:
a) planowanie wydatków budżetowych związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji,
b) właściwa weryfikacja, sprawdzanie i opiniowanie wymaganej dokumentacji budowlanej otrzymanej z biur projektowych przed skierowaniem jej do realizacji, w szczególności pod kątem zgodności z przepisami prawa i planowanym zakresem zadania, warunkami umownymi,
c) przygotowanie wniosków do wszczęcia procedury udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie i prowadzenie całości postępowań przy zamówieniach, do których nie stosuje się ustawy pzp,
d) prowadzenie procesu przygotowania inwestycji gminnych w zakresie infrastruktury technicznej: sieci kanalizacyjne, wodociągowe,
-
nadzór i koordynacja nad realizacją inwestycji i remontów realizowanych ze środków budżetu gminy i innych środków pozabudżetowych.
2. Koordynacja oraz zapewnienie właściwego nadzoru inwestorskiego realizowanych inwestycji i remontów, w szczególności:
-
przeprowadzenie procedury wyboru inspektora nadzoru,
-
prowadzenie inwestycji oraz czuwanie nad całością procesu inwestycyjnego,
-
koordynacja nad całością dokumentacji,
-
przygotowanie i weryfikacja dokumentów związanych z odbiorem robót budowlanych i obiektów, po uprzednim sprawdzeniu należytego ich wykonania, w zakresie ustalonym w zatwierdzonej dokumentacji i umowie,
e) organizowanie odbiorów i udział w komisjach odbiorowych robót, przekazywanie obiektów użytkownikom,
f) dokonywanie wszelkich uzgodnień w zakresie infrastruktury technicznej gminy;
g) współdziałanie z jednostkami energetyki, telekomunikacji, gazownictwa, wodociągów w zakresie utrzymania, modernizacji, remontów istniejącej infrastruktury technicznej, a także dążenie do dalszego jej rozwoju;
-
uzyskiwanie pozwoleń na budowę, użytkowania obiektów.
-
Rozliczanie finansowe i rzeczowe zakończonych inwestycji, w szczególności:
-
potwierdzanie wykonania umów w zakresie rzeczowym i finansowym, sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur i rachunków,
-
sporządzanie dokumentów OT i PT,
-
organizowanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
-
Koordynacja i udział w przeglądach technicznych obiektów budowlanych Gminy;
-
Współuczestnictwo w przygotowaniu i realizacji wniosków inwestycyjnych z funduszy UE i innych środków pozabudżetowych.
-
Współpraca z innymi komórkami w zakresie przygotowywania dokumentacji w sprawie wykupów i wywłaszczania nieruchomości pod inwestycje gminne.
-
Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości.
|
3. Informacje o warunkach pracy na stanowisku oraz wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:
|
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – na stanowisku urzędniczym, umowa w celu zastępstwa pracownika.
-
Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
-
Brak występowania uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
-
Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
-
Bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy.
-
Obok pracy biurowej praca na stanowisku obejmuje także wyjazdy i prace w terenie.
Informuje się kandydatów, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
|
4. Dokumenty wymagane od kandydata w przedłożonej ofercie
|
-
CV i list motywacyjny,
-
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
Kserokopie niezbędnych dokumentów: potwierdzających wykształcenie, świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
-
Podpisane przez kandydata oświadczenie, że kandydat:
-
posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
-
korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku,
-
posiada nieposzlakowaną opinię,
-
wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) – wzór w załączeniu,
-
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
-
Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
|
5. Miejsce i termin składania dokumentów
|
-
Miejsce: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko w zakresie zadań: inwestycje”:
-
osobiście w miejscu składania dokumentów: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny,
-
przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny
-
lub elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP.
-
Termin dostarczenia zgłoszeń: do dnia 31.07.2023 roku (decyduje data wpływu do Urzędu).
|
6. Dodatkowe informacje i uwagi
|
-
Ogłoszenie o konkursie zamieszcza się na stronie BIP Gminy Chęciny oraz tablicy ogłoszeniowej Urzędu;
-
Dodatkowych informacji udziela Pan Paweł Brola – Sekretarz Gminy i Miasta Chęciny tel. 413151006, 413153124;
-
Tylko kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu tj. rozmowy kwalifikacyjnej;
-
Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego – do 18.08.2023 roku;
-
Informacje o przebiegu konkursu i jego rozstrzygnięciu zostaną opublikowane w BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu;
-
Wewnątrz oferty należy zamieścić aktualny adres zwrotny i telefon kontaktowy;
-
Aplikacje, które zostaną złożone osobiście do Urzędu lub wysłane pocztą wpłyną do Urzędu po upływie wymienionego w ogłoszeniu terminie, nie będą rozpatrywane.
-
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
|