3.5 C
Kielce
niedziela, 18 maja, 2025
Strona głównaAktualnościOgłoszenie Nr 3/2025 o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach,...

Ogłoszenie Nr 3/2025 o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny

Zobacz

 

Ogłoszenie Nr 3/2025 o naborze na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny

Burmistrz Gminy i Miasta Chęciny

ogłasza konkurs stanowisko kierownicze urzędnicze:

zastępca kierownika w Referacie Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa

1. Wymagania kwalifikacyjne kandydata:

a) wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych,

2) wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe z zakresu: gospodarka nieruchomościami, geodezja, gospodarka przestrzenna lub prawo),

3) minimum 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z gospodarką nieruchomościami – w tym minimum 2 lata w administracji publicznej,

4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

5) biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania MS Office,

6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) posiadanie nieposzlakowanej opinii,

8) brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania oferowanego stanowiska,

b) wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem:

1) bardzo dobra znajomość przepisów prawa m.in.: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie zwierząt, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy Prawo wodne, ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o samorządzie gminnym wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw,

2) wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, odpowiedzialność,

3) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,

4) operatywność i kreatywność,

5) prawo jazdy kat B.

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) zastępowanie Kierownika Referatu podczas jego nieobecności,

2) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i kompletowaniem dokumentacji związanej ze sprzedażą, zamianą, oddaniem w wieczyste użytkowanie, najem, dzierżawę lub użyczenie nieruchomości będących własnością gminy,

3) regulacja zapisów w księgach wieczystych dla nieruchomości gminnych,

4) uzgadnianie stanu prawnego nieruchomości przeznaczonych pod gminne inwestycje,

5) prowadzenie spraw związanych z geodezyjnym podziałem nieruchomości,

6) prowadzenie postępowań rozgraniczeniowych nieruchomości,

7) nadawanie budynkom numerów porządkowych,

8) prowadzenie ewidencji mienia gminy,

9) przygotowywanie zarządzeń Burmistrza i projektów Uchwał Rady Miejskiej w zakresie działania Referatu,

10) regulacja stanów prawnych nieruchomości gminnych,

11) prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań za nieruchomości przejęte na własność gminy,

12) przygotowywanie sprawozdań z zakresu funkcjonowania referatu.

13) opiniowanie wstępnych projektów podziałów nieruchomości,

14) realizacja zadań wynikających z przepisów o wzmocnieniu narzędzi ochrony krajobrazu.

3. Informacje o warunkach pracy na stanowisku oraz wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:

1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – na stanowisku urzędniczym, pierwsza umowa na czas określony,

2. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak podjazdu),

3. Brak występowania uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,

4. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,

5. Bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,

6. Obok pracy biurowej praca na stanowisku obejmuje także wyjazdy i prace w terenie;

Informuje się kandydatów, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.

4. Dokumenty wymagane od kandydata w przedłożonej ofercie

1) CV i list motywacyjny,

2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3) Kserokopie niezbędnych dokumentów: potwierdzających wykształcenie, świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

4) Podpisane przez kandydata oświadczenie, że kandydat:

a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych,

b) korzysta z pełni praw publicznych,

c) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo

ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku,

e) posiada nieposzlakowaną opinię,

f) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) – wzór w załączeniu,

5) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

6) Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

5. Miejsce i termin składania dokumentów

1) Miejsce: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko: zastępca kierownika Referatu Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa:

a) osobiście w miejscu składania dokumentów: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny,

b) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny

c) lub elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP.

2) Termin dostarczenia zgłoszeń: do dnia 03.03.2025 r. roku (decyduje data wpływu do Urzędu).

6. Dodatkowe informacje i uwagi

1) Ogłoszenie o konkursie zamieszcza się na stronie BIP Gminy Chęciny oraz tablicy ogłoszeniowej Urzędu;

2) Dodatkowych informacji udziela Pan Paweł Brola – Sekretarz Gminy i Miasta Chęciny tel. 413151006, 413153124;

3) Tylko kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu tj. rozmowy kwalifikacyjnej;

4) Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego – do 31.03.2025 r.;

5) Informacje o przebiegu konkursu i jego rozstrzygnięciu zostaną opublikowane w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu;

6) Wewnątrz oferty należy zamieścić aktualny adres zwrotny i telefon kontaktowy;

7) Aplikacje, które zostaną złożone osobiście do Urzędu lub wysłane pocztą wpłyną do Urzędu po upływie wymienionego w ogłoszeniu terminie, nie będą rozpatrywane.

8) Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

21.02.2025 r.

 

Aktualności

Krótka podróż slalomem

Funkcjonariusz Wydziału Konwojowego świętokrzyskiej policji jadąc wczoraj wieczorem swoim prywatnym autem zauważył pojazd marki Audi, którego kierujący miał duży...

Polecamy