3.5 C
Kielce
niedziela, 19 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościOgłoszenie Nr 14/2023 o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach,...

Ogłoszenie Nr 14/2023 o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny

Zobacz

 

Ogłoszenie Nr 14/2023 o naborze na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny

Burmistrz Gminy i Miasta Chęciny

ogłasza konkurs stanowisko urzędnicze

w zakresie zadań: zamówienia publiczne

1. Wymagania kwalifikacyjne kandydata:

  1. wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

  1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
    o pracownikach samorządowych,

  2. wykształcenie wyższe,

  3. minimum 2 lata pracy na stanowiskach zajmujących się procedurą zamówień publicznych,

  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  5. biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania MS Office,

  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  7. posiadanie nieposzlakowanej opinii,

  8. brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania oferowanego stanowiska,

 

  1. wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem:

  2. bardzo dobra znajomość przepisów prawa: prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych (przepisy prawne regulujące problematykę zamówień publicznych), o samorządzie gminnym,
    o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych,

  3. minimum 2 lata pracy w administracji publicznej w komórce zajmującej się procedurą zamówień publicznych,

  4. wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, odpowiedzialność,

  5. umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,

  6. operatywność i kreatywność,

  7. prawo jazdy kat B.

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych  przewidzianych do realizacji,

  2. Prowadzenie postępowań  o  udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych w ustawie  Prawo zamówień publicznych, w szczególności:

  • przygotowanie dokumentów celem ogłaszania przetargów,

  • ogłaszanie przetargów,

  • sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia,

  • udzielanie oferentom wyjaśnień dotyczących zapisów w specyfikacji, dokumentacji technicznej, kosztorysach ofertowych itp.,

  • udział w pracach Komisji Przetargowej oraz merytoryczna obsługa tej Komisji,

  • sporządzanie protokołów postępowania o zamówienia publiczne.

3. Prowadzenie rejestru postępowań udzielanych na podstawie ustawy Prawo zamówień  publicznych.

4. Prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.

5. Koordynacja udzielania zamówień publicznych i nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska organizacyjne Urzędu w zakresie udzielania zamówień publicznych oraz postępowań udzielania zamówień  zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.

6. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów,

  1. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

  2. Sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych.

  3. Opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.

 

 

3. Informacje o warunkach pracy na stanowisku oraz wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – na stanowisku urzędniczym, pierwsza umowa na czas określony,

  2. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak podjazdu),

  3. Brak występowania uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,

  4. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,

  5. Bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,

  6. Obok pracy biurowej praca na stanowisku obejmuje także wyjazdy i prace w terenie;

Informuje się kandydatów, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.

4. Dokumenty wymagane od kandydata w przedłożonej ofercie

  1. CV i list motywacyjny,

  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  3. Kserokopie niezbędnych dokumentów: potwierdzających wykształcenie, świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

  4. Podpisane przez kandydata oświadczenie, że kandydat:

        1. posiada pełną zdolność do czynności prawnych,

        2. korzysta z pełni praw publicznych,

        3. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo

ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

        1. o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku,

        2. posiada nieposzlakowaną opinię,

        3. wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
          z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) – wzór w załączeniu,

  1. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
    z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

  2. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

5. Miejsce i termin składania dokumentów

  1. Miejsce: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. zamówień publicznych”:

  1. osobiście w miejscu składania dokumentów: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny,

  2. przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny

  3. lub elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP.

  1. Termin dostarczenia zgłoszeń: do dnia 06.11.2023 roku (decyduje data wpływu do Urzędu).

6. Dodatkowe informacje i uwagi

  1. Ogłoszenie o konkursie zamieszcza się na stronie BIP Gminy Chęciny oraz tablicy ogłoszeniowej Urzędu;

  2. Dodatkowych informacji udziela Pan Paweł Brola – Sekretarz Gminy i Miasta Chęciny tel. 413151006, 413153124;

  3. Tylko kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu tj. rozmowy kwalifikacyjnej;

  4. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego – do 30.11.2023 r.;

  5. Informacje o przebiegu konkursu i jego rozstrzygnięciu zostaną opublikowane w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu;

  6. Wewnątrz oferty należy zamieścić aktualny adres zwrotny i telefon kontaktowy;

  7. Aplikacje, które zostaną złożone osobiście do Urzędu lub wysłane pocztą wpłyną do Urzędu po upływie wymienionego w ogłoszeniu terminie, nie będą rozpatrywane.

  8. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

 

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Aktualności

Zawsze gotów do niesienia pomocy

Młodszy aspirant Rafał Maziejuk zawsze przygotowany jest by nieść pomoc. Wczoraj kolejny raz gotowość ta wystawiona była na próbę,...

Polecamy