Ogłoszenie Nr 12/2023 o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny
Burmistrz Gminy i Miasta Chęciny
ogłasza konkurs stanowisko urzędnicze
w zakresie zadań: zamówienia publiczne
|
1. Wymagania kwalifikacyjne kandydata:
|
-
wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
-
obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
-
wykształcenie wyższe,
-
minimum 2 lata pracy na stanowiskach zajmujących się procedurą zamówień publicznych,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania MS Office,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania oferowanego stanowiska,
|
-
wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem:
-
bardzo dobra znajomość przepisów prawa: prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych (przepisy prawne regulujące problematykę zamówień publicznych), o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych,
-
minimum 2 lata pracy w administracji publicznej w komórce zajmującej się procedurą zamówień publicznych,
-
wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, odpowiedzialność,
-
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
-
operatywność i kreatywność,
-
prawo jazdy kat B.
|
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
|
-
Opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji,
-
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
-
przygotowanie dokumentów celem ogłaszania przetargów,
-
ogłaszanie przetargów,
-
sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia,
-
udzielanie oferentom wyjaśnień dotyczących zapisów w specyfikacji, dokumentacji technicznej, kosztorysach ofertowych itp.,
-
udział w pracach Komisji Przetargowej oraz merytoryczna obsługa tej Komisji,
-
sporządzanie protokołów postępowania o zamówienia publiczne.
3. Prowadzenie rejestru postępowań udzielanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.
5. Koordynacja udzielania zamówień publicznych i nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska organizacyjne Urzędu w zakresie udzielania zamówień publicznych oraz postępowań udzielania zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów,
-
Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
-
Sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych.
-
Opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.
|
3. Informacje o warunkach pracy na stanowisku oraz wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:
|
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – na stanowisku urzędniczym, pierwsza umowa na czas określony,
-
Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak podjazdu),
-
Brak występowania uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
-
Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
-
Bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,
-
Obok pracy biurowej praca na stanowisku obejmuje także wyjazdy i prace w terenie;
Informuje się kandydatów, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
|
4. Dokumenty wymagane od kandydata w przedłożonej ofercie
|
-
CV i list motywacyjny,
-
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
Kserokopie niezbędnych dokumentów: potwierdzających wykształcenie, świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
-
Podpisane przez kandydata oświadczenie, że kandydat:
-
posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
-
korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku,
-
posiada nieposzlakowaną opinię,
-
wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) – wzór w załączeniu,
-
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
-
Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
|
5. Miejsce i termin składania dokumentów
|
-
Miejsce: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. zamówień publicznych”:
-
osobiście w miejscu składania dokumentów: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny,
-
przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny
-
lub elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP.
-
Termin dostarczenia zgłoszeń: do dnia 09.10.2023 roku (decyduje data wpływu do Urzędu).
|
6. Dodatkowe informacje i uwagi
|
-
Ogłoszenie o konkursie zamieszcza się na stronie BIP Gminy Chęciny oraz tablicy ogłoszeniowej Urzędu;
-
Dodatkowych informacji udziela Pan Paweł Brola – Sekretarz Gminy i Miasta Chęciny tel. 413151006, 413153124;
-
Tylko kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu tj. rozmowy kwalifikacyjnej;
-
Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego – do 31.10.2023 r.;
-
Informacje o przebiegu konkursu i jego rozstrzygnięciu zostaną opublikowane w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu;
-
Wewnątrz oferty należy zamieścić aktualny adres zwrotny i telefon kontaktowy;
-
Aplikacje, które zostaną złożone osobiście do Urzędu lub wysłane pocztą wpłyną do Urzędu po upływie wymienionego w ogłoszeniu terminie, nie będą rozpatrywane.
-
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
|