3.5 C
Kielce
poniedziałek, 4 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościOgłoszenie Nr 12/2023 o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach

Ogłoszenie Nr 12/2023 o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach

Zobacz

 

 

 

Ogłoszenie Nr 12/2023 o naborze na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny

Burmistrz Gminy i Miasta Chęciny

ogłasza konkurs stanowisko urzędnicze

w zakresie zadań: zamówienia publiczne

1. Wymagania kwalifikacyjne kandydata:

  1. wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

  1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
    o pracownikach samorządowych,

  2. wykształcenie wyższe,

  3. minimum 2 lata pracy na stanowiskach zajmujących się procedurą zamówień publicznych,

  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  5. biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania MS Office,

  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  7. posiadanie nieposzlakowanej opinii,

  8. brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania oferowanego stanowiska,

 

  1. wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem:

  2. bardzo dobra znajomość przepisów prawa: prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych (przepisy prawne regulujące problematykę zamówień publicznych), o samorządzie gminnym,
    o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych,

  3. minimum 2 lata pracy w administracji publicznej w komórce zajmującej się procedurą zamówień publicznych,

  4. wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, odpowiedzialność,

  5. umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,

  6. operatywność i kreatywność,

  7. prawo jazdy kat B.

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych  przewidzianych do realizacji,

  2. Prowadzenie postępowań  o  udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych w ustawie  Prawo zamówień publicznych, w szczególności:

  • przygotowanie dokumentów celem ogłaszania przetargów,

  • ogłaszanie przetargów,

  • sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia,

  • udzielanie oferentom wyjaśnień dotyczących zapisów w specyfikacji, dokumentacji technicznej, kosztorysach ofertowych itp.,

  • udział w pracach Komisji Przetargowej oraz merytoryczna obsługa tej Komisji,

  • sporządzanie protokołów postępowania o zamówienia publiczne.

3. Prowadzenie rejestru postępowań udzielanych na podstawie ustawy Prawo zamówień  publicznych.

4. Prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.

5. Koordynacja udzielania zamówień publicznych i nadzór nad postępowaniem prowadzonym przez inne stanowiska organizacyjne Urzędu w zakresie udzielania zamówień publicznych oraz postępowań udzielania zamówień  zwolnionych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.

6. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów,

  1. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

  2. Sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych.

  3. Opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.

 

 

3. Informacje o warunkach pracy na stanowisku oraz wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – na stanowisku urzędniczym, pierwsza umowa na czas określony,

  2. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak podjazdu),

  3. Brak występowania uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,

  4. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,

  5. Bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,

  6. Obok pracy biurowej praca na stanowisku obejmuje także wyjazdy i prace w terenie;

Informuje się kandydatów, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.

4. Dokumenty wymagane od kandydata w przedłożonej ofercie

  1. CV i list motywacyjny,

  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  3. Kserokopie niezbędnych dokumentów: potwierdzających wykształcenie, świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

  4. Podpisane przez kandydata oświadczenie, że kandydat:

        1. posiada pełną zdolność do czynności prawnych,

        2. korzysta z pełni praw publicznych,

        3. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo

ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

        1. o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku,

        2. posiada nieposzlakowaną opinię,

        3. wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
          z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) – wzór w załączeniu,

  1. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
    z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

  2. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

5. Miejsce i termin składania dokumentów

  1. Miejsce: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. zamówień publicznych”:

  1. osobiście w miejscu składania dokumentów: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny,

  2. przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny

  3. lub elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP.

  1. Termin dostarczenia zgłoszeń: do dnia 09.10.2023 roku (decyduje data wpływu do Urzędu).

6. Dodatkowe informacje i uwagi

  1. Ogłoszenie o konkursie zamieszcza się na stronie BIP Gminy Chęciny oraz tablicy ogłoszeniowej Urzędu;

  2. Dodatkowych informacji udziela Pan Paweł Brola – Sekretarz Gminy i Miasta Chęciny tel. 413151006, 413153124;

  3. Tylko kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu tj. rozmowy kwalifikacyjnej;

  4. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego – do 31.10.2023 r.;

  5. Informacje o przebiegu konkursu i jego rozstrzygnięciu zostaną opublikowane w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu;

  6. Wewnątrz oferty należy zamieścić aktualny adres zwrotny i telefon kontaktowy;

  7. Aplikacje, które zostaną złożone osobiście do Urzędu lub wysłane pocztą wpłyną do Urzędu po upływie wymienionego w ogłoszeniu terminie, nie będą rozpatrywane.

  8. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

28.09.2023r.

 

 

Aktualności

Nowi Sołtysi miasta i gminy Piekoszów rozpoczynają kadencję. Są gotowi do działania i deklarują współpracę

Podczas ostatniego posiedzenia sesji Rady Miejskiej w Piekoszowie nowo wybrani sołtysi miasta i gminy Piekoszów zostali oficjalnie powitani i...

Polecamy