3.5 C
Kielce
poniedziałek, 12 maja, 2025
Strona głównaAktualnościOgłoszenie Nr 10/2024 o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach.

Ogłoszenie Nr 10/2024 o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach.

Zobacz

 

 

Ogłoszenie Nr 10/2024 o naborze na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny

Burmistrz Gminy i Miasta Chęciny

ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze:

do spraw organizacyjnych

 

1. Wymagania kwalifikacyjne kandydata:

a) wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych,

2) wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne lub prawnicze)

3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

4) biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania MS Office,

5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) posiadanie nieposzlakowanej opinii,

7) brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania oferowanego stanowiska,

8) udokumentowane minimum roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.

b) wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem:

1) znajomość przepisów prawa z zakresu: samorządu gminnego, pracowników samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, petycji, dostępu do informacji publicznej oraz o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, ochrony sygnalistów,

2) wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, samodzielność przy wykonywaniu zadań, samodyscyplina,

3) odporność na stres, odpowiedzialność,

4) umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawnych,

5) umiejętność analitycznego myślenia, współpracy,

6) komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność planowania i organizacji pracy.

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) prowadzenie spraw dot. obowiązku zapewnienia zgodności działania Urzędu z przepisami prawa oraz procedurami przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu, w tym poprzez stałą aktualizację regulaminu organizacyjnego i niezbędnych procedur wewnętrznych, wytycznych i instrukcji Urzędu, kart i opisów usług, bieżące prowadzenie biblioteczki i zapewnienie przekazywania aktualności pracownikom Urzędu i jednostek,

2) koordynowanie dostosowywania przepisów prawa miejscowego i przepisów wewnętrznych dot. statutu gminy, statutów jednostek pomocniczych oraz organizacyjnych gminy,

3) koordynowanie przygotowywania projektów uchwał oraz innych materiałów przekazywanych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu oraz jednostki organizacyjne Radzie Miejskiej w Chęcinach, weryfikacja ich poprawności pod względem formalnym i prawnym, a także odpowiedzi na wnioski, zapytania i interpelacje radnych, przygotowywanie sprawozdań opisowych z realizacji budżetu gminy,

4) prowadzenie spraw w zakresie udzielania przez Urząd informacji wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego,

5) koordynowanie zamieszczania urzędowych informacji w Biuletynie Informacji Publicznej i stronie internetowej gminy – weryfikacja aktualności informacji przekazywanych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu,

6) przedkładanie propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu i jednostek organizacyjnych oraz nadzoru nad organizacją pracy,

7) prowadzenie zarządzeń burmistrza we współpracy z pracownikiem ds. kadr i organizacyjnych oraz współdziałanie w zakresie prowadzenia rejestru umów,

8) prowadzenie ewidencji wydawanych upoważnień i udzielonych pełnomocnictw przygotowywanych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu oraz jednostki organizacyjne oraz ich sporządzanie i aktualizacja w zakresie właściwości Referatu Organizacyjnego,

9) współdziałanie z wyznaczonymi pracownikami Urzędu w kwestii zapewnienia właściwego prowadzenia archiwum zakładowego,

10) koordynowanie przygotowywania odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu oraz jednostki organizacyjne oraz ich późniejszej realizacji,

11) planowanie, organizowanie oraz udział w kontroli wewnętrznej, w tym w sporządzaniu pouczeń pokontrolnych dot. prawidłowości oraz zgodności z prawem i procedurami wewnętrznymi realizacji zadań przez kierowników i pracowników Urzędu,

12) koordynowanie organizacji spotkań burmistrza z mieszkańcami oraz spotkań wyborczych dot. wyboru sołtysów oraz przewodniczących zarządów osiedlowych,

13) przygotowywanie odpowiednich informacji, sprawozdań, analiz w zakresie wymaganej sprawozdawczości GUS i innych,

14) współdziałanie z Opiekunem w realizacji zadań Młodzieżowej Rady Miejskiej, w tym opracowanie i aktualizacja statutu Młodzieżowej Rady Miejskiej,

15) realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem Punktu Nieodpłatnej Pomocy Prawnej na terenie Gminy Chęciny,

16) prowadzenie dokumentacji dotyczącej działań podejmowanych na rzecz dostępności w Urzędzie, w tym wniosków, decyzji i programów poprawy dostępności oraz sporządzanie raportu o stanie dostępności,

17) utrzymywanie kontaktu z organizacjami pozarządowymi, które zajmują się tematyką dostępności, zbieranie uwag i propozycji od obywateli dotyczących dostępności usług urzędowych,

18) przygotowywanie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem naruszeń/nieprawidłowości, podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa w Urzędzie,

19) przyjmowanie zgłoszeń w ramach procedury zgłaszania naruszeń/nieprawidłowości, podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa w Urzędzie i ich potwierdzania sygnaliście oraz dostępu do dokumentacji i rejestru zgłoszeń, w tym dokonywania wpisów w terminach określonych ustawowo,

20) coroczne gromadzenie danych do raportu o stanie gminy z poszczególnych komórek organizacyjnych oraz jednostek organizacyjnych, sporządzenie treści raportu na podstawie zebranych danych i przygotowanie do dalszego procedowania,

21) przygotowywanie z ramienia Burmistrza Gminy i Miasta Chęciny wniosków o nadanie odznaczeń państwowych,

22) przygotowywanie umów związanych z zapewnieniem funkcjonowania Urzędu, w tym na obsługę prawną, audyt wewnętrzny oraz rozliczanie płatności wynikających ze wskazanych umów,

23) sporządzanie dokumentacji i procedur związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań do pracy Urzędu, w tym systemu obiegu dokumentów elektronicznych, e-doręczeń itp.

3. Informacje o warunkach pracy na stanowisku oraz wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:

1) Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – na stanowisku urzędniczym, pierwsza umowa na czas określony,

2) Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak podjazdu),

3) Brak występowania uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,

4) Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,

5) Bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,

Informuje się kandydatów, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.

4. Dokumenty wymagane od kandydata w przedłożonej ofercie

1) CV i list motywacyjny,

2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3) Kserokopie niezbędnych dokumentów: potwierdzających wykształcenie, świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

4) Podpisane przez kandydata oświadczenie, że kandydat:

a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych,

b) korzysta z pełni praw publicznych,

c) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo

ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku,

e) posiada nieposzlakowaną opinię,

f) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) – wzór w załączeniu,

5) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

6) Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

5. Miejsce i termin składania dokumentów

1) Miejsce: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. organizacyjnych”:

a) osobiście w miejscu składania dokumentów: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny,

b) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny

c) lub elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP.

2) Termin dostarczenia zgłoszeń: do dnia 23.12.2024 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).

6. Dodatkowe informacje i uwagi

1) Ogłoszenie o konkursie zamieszcza się na stronie BIP Gminy Chęciny oraz tablicy ogłoszeniowej Urzędu;

2) Dodatkowych informacji udziela Pan Paweł Brola – Sekretarz Gminy i Miasta Chęciny tel. 413151006, 413153124;

3) Tylko kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu tj. rozmowy kwalifikacyjnej;

4) Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego – do 15.01.2025r.;

5) Informacje o przebiegu konkursu i jego rozstrzygnięciu zostaną opublikowane w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu;

6) Wewnątrz oferty należy zamieścić aktualny adres zwrotny i telefon kontaktowy;

7) Aplikacje, które zostaną złożone osobiście do Urzędu lub wysłane pocztą wpłyną do Urzędu po upływie wymienionego w ogłoszeniu terminie, nie będą rozpatrywane.

8) Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

Chęciny, 13.12.2024 r.

 

 

Aktualności

Gmina Chęciny przygotowuje się do budowy Ośrodka Historii. Podpisano umowę na wykonanie projektu

Gmina Chęciny podpisała umowę na wykonanie projektu i dokumentacji technicznej dla nowej inwestycji, która ma na celu wyeksponowanie bogatego dziedzictwa...

Polecamy