Nie możesz przyjść na zarezerwowaną wizytę – odwołaj ją i nie blokuj terminów innym. Wystarczy zadzwonić lub wysłać maila – przypomina Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kielcach.
Tylko w pierwszym tygodniu grudnia na umówione wizyty w wydziale komunikacji kieleckiego starostwa nie zgłosiło się 87 osób, a w filiach – 56 osób. W listopadzie na wizytę w Kielcach nie zgłosiły się 283 osoby, natomiast w filiach 252 osoby – wynika ze statystyk wydziału komunikacji.
Informacja o rezygnacji z wcześniej zarezerwowanej internetowo wizyty w urzędzie – tylko w listopadzie, uwolniłaby ponad 500 terminów!
– Zwracamy się do mieszkańców, by anulowali wizyty, z których nie mogą skorzystać. Powiadomienie o rezygnacji z wizyty w urzędzie, pozwoli innym wykorzystać wolny termin. Jeśli nie możemy przyjechać na umówioną wizytę, wystarczy zadzwonić lub napisać maila – mówi członek Zarządu Powiatu Cezary Majcher.
Wizytę zarezerwowaną w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kielcach można odwołać: telefonicznie 41 200 15 07 lub mailowo: e-mail kasprzyk.k@powiat.kielce.pl.
Przypominamy, system rejestracji internetowej wizyt został wprowadzony w kieleckim starostwie w 2020 roku. Rezerwacji można dokonać na stronie internetowej starostwa https://ustaltermin.powiat.kielce.pl/.
Rejestrując wizytę w urzędzie przez internet wybierasz dogodną dla siebie godzinę. Kalendarz do umawiania wizyt dostępny jest zarówno dla mieszkańców, którzy rejestrują swoje pojazdy w Kielcach, jak i dla mieszkańców gmin, które mają filie.
Wizyty w filiach rezerwować można z wyprzedzeniem maksymalnie siedmiodniowym, natomiast wizyty w Kielcach – trzydniowym.
Zapraszamy do korzystania z wygodnej formy umawiania wizyt w Wydziale Komunikacji i Transportu przez stronę internetową.


