32 osoby dziennie – średnio tylu mieszkańców nie zgłasza się na wcześniej zarezerwowaną wizytę w Wydziale Komunikacji i Transportu lub przychodzi bez wymaganego kompletu dokumentów. W skali tygodnia to już 160 osób, a miesiąca 640! Zarząd Powiatu apeluje o odpowiedzialne podejście do tej kwestii.
– Zwracamy się do mieszkańców z prośbą o to, aby zgłaszali się na umówiony termin, a jeśli na przykład z przyczyn losowych nie mogą tego zrobić, żeby odwoływali wizyty i tym samym zwalniali miejsce innym. Równie ważne jest przygotowanie kompletu dokumentów, bo bez tego niemożliwe jest załatwienie sprawy, a wówczas trzeba ponownie umawiać się na wizytę i przychodzić jeszcze raz – przypomina starosta kielecki, Mirosław Gębski.
– Informacje o tym, jakie dokumenty są wymagane do załatwienia sprawy znajdą Państwo na stronie internetowej Starostwa Powiatowego. Jednocześnie zwracam się z prośbą o mailowe lub telefoniczne odwoływanie zarezerwowanych wizyt. Chcę także nadmienić, że system rejestracji internetowej, który wprowadziliśmy pół roku temu, w ocenie mieszkańców, z którymi mamy kontakt, sprawdził się. Bardzo poważnie rozważymy, czy po zakończeniu pandemii nie zostaniemy przy tej formie umawiania wizyt – wyjaśnia Cezary Majcher, członek Zarządu Powiatu w Kielcach.
Wizytę zarezerwowaną w Wydziale Komunikacji i Transportu można odwołać za pośrednictwem adresu e-mail lub telefonu 41 200 15 07.