- adres zamieszania,
- adres zameldowania,
- adres głównego miejsca wykonywania działalności gospodarczej,
- adres do doręczeń,
- adres dodatkowego miejsca wykonywania działalności gospodarczej,
- adres przechowywania dokumentacji rachunkowej.
- Dowody osobiste – posiadacz dowodu osobistego wydanego według starego wzoru, nie ma obowiązku wymiany dowodu na nowy. Nowe dowody nie posiadają już adresu zameldowania, a wszelkie instytucje (np. banki), które potrzebują pozyskać od petenta potwierdzenie zameldowania wymagają aktualnie zaświadczeń wydawanych przez właściwe urzędy.
- Paszporty – zmiana nazwy ulicy nie wpływa również na konieczność wymiany paszportów, gdyż paszport nie zawiera adresu właściciela.
- Dowody rejestracyjne i prawa jazdy – ustawowo zwolnione z opłaty skarbowej w przypadku zmiany nazwy ulicy.
- Tabliczki z nową nazwą ulicy – właściciele nieruchomości zabudowanych poniosą koszty wykonania nowych tabliczek bądź napisów na nieruchomości zgodnych z nową nazwą ulicy, które są obowiązani umieścić na nieruchomości w widocznym miejscu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Zmiana w księdze wieczystej – nieodpłatnie. Należy złożyć wniosek o zmianę w Sądzie Rejonowym w Kielcach.
- w formie papierowej na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny (rozpatrywane będą tylko te propozycje, które wpłyną do Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach do dnia 12.04.2021 r. do godz. 15.15).
- w formie elektronicznej poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) na adres skrzynki ePUAP /checiny/skrytka (https://epuap.gov.pl/) przy użyciu podpisu potwierdzonego profilem zaufanym.
- na adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl (podpisany skan formularza)
- w Urzędzie Gminy i Miasta w Chęcinach przyPl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny, dozlokalizowanej przy wejściu do budynku opisanej skrzynki.

Załączniki do pobrania: