Wstrzymane przyjęcia do oddziału paliatywnego ŚCO

0

W dniach 24 marca – 4 kwietnia zostały wstrzymane przyjęcia do leczenia stacjonarnego w oddziale medycyny paliatywnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii z powodu potwierdzonych przypadków zakażenia wirusem SARS-CoV-2 wśród pacjentów tego oddziału.

Poradnia medycyny paliatywnej oraz pozostałe poradnie, kliniki, działy i zakłady Świętokrzyskiego Centrum Onkologii pracują w trybie normalnym.

Zakażenie koronawirusem zidentyfikowano 24 marca u 4 pacjentów. W pomieszczeniach oddziału została przeprowadzona dezynfekcja, wdrożono procedury bezpieczeństwa epidemiologicznego – zgodnie z zaleceniami Zespołu Kontroli Zakażeń ŚCO, powiadomione zostały służby sanitarne.

Ponieważ nie udało się znaleźć miejsc w szpitalach dedykowanych do leczenia chorych na COVID-19, dla czterech zakażonych pacjentów oraz dwóch, którzy mieli z nimi kontakt, zorganizowano na terenie oddziału paliatywnego doraźnie oddział covidowy.

Jak zapewnia Zespół Kontroli Zakażeń ŚCO, sytuacja jest stabilna, ponieważ personel działu medycyny paliatywnej został już zaszczepiony przeciwko COVID-19, a dodatkowo – dla wykluczenia ryzyka potencjalnego zakażenia – jest badany testami w kierunku identyfikacji SARS-CoV-2. Obecnie nie wykryto żadnego zakażonego pracownika.

Przypominamy o przestrzeganiu zaleceń przeciwepidemicznych obowiązujących na terenie całego kraju:

  • Zasłanianiu nosa i ust maseczkami w przestrzeni i budynkach użyteczności publicznej (sklepy, placówki ochrony zdrowia, urzędy, placówki kultury, kościoły) a także w transporcie publicznym,
  • częstym myciu lub dezynfekowaniu rąk,
  • unikaniu zgromadzeń i utrzymywaniu dystansu 2 m od innych osób.

Posiedzenie Kapituły Konkursu „100 inicjatyw na 100-lecie Jana Pawła II”

0

Pięć najciekawszych inicjatyw zorganizowanych w 2020 roku w ramach obchodów Roku Świętego Jana Pawła II wybrała obradująca pod przewodnictwem wicemarszałek Renaty Janik Kapituła Konkursu pn. „100 inicjatyw na 100 – lecie Jana Pawła II”. Nominowano działania, które związane były z szeroko pojętym nauczaniem św. Jana Pawła II. Laureatów konkursu poznamy podczas uroczystości, która ze względu na sytuację epidemiczną odbędzie się w późniejszym terminie.


– Rok 2020 ogłoszony został Rokiem Świętego Jana Pawła II. Świętokrzyska Rada Działalności Pożytku Publicznego wychodząc naprzeciw tej rocznicy podjęła decyzję o zorganizowaniu konkursu pod tytułem „100 inicjatyw na 100 – lecie Jana Pawła II, skierowanego do organizacji III sektora – mówi wicemarszałek Renata Janik.

– Bardzo się cieszę, że taka myśl powstała i gratuluję organizatorom – Świętokrzyskiej Radzie Działalności Pożytku Publicznego. Jan Paweł II był człowiekiem niezwykłym i jego postać jest znana na całym świecie. Poprzez takie inicjatywy utrwalono w pamięci ludzi 100 – lecie jego urodzin, przybliżono postać wielkiego człowieka jako przykład do naśladowania. A dzisiaj kiedy brak nam autorytetów to myślę, że warto takie inicjatywy podejmować – mówi ambasador konkursu, ks. bp Marian Florczyk.

Na konkurs wpłynęło 9 zgłoszeń. Podczas dzisiejszego posiedzenia Kapituła Konkursu w składzie: wicemarszałek Renata Janik, przewodnicząca Kapituły (Ambasador Konkursu), ks. bp Marian Florczyk (Ambasador Konkursu), wicewojewoda świętokrzyski Rafał Nowak (Ambasador Konkursu), dyrektor Regionalnego Ośrodka Pomocy Społecznej Elżbieta Korus, przewodniczący Świętokrzyskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego Mariusz Brelski, członek Świętokrzyskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego ks. Krzysztof Banasik i członek Świętokrzyskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego Karolina Kasprzycka wyłoniła zwycięzców.

Nagrodzono najciekawsze zgłoszenia, wśród których znalazły się m. in. organizacja koncertu, utworzenie zakładu aktywności zawodowej dla osób z niepełnosprawnością i dedykowanie go św. Janowi Pawłowi II, posadzenie 100 krzewów na 100. urodziny Papieża Jana Pawła II, czy też tydzień z Janem Pawłem II.

Obradowała Komisja Budżetu i Finansów

0

25 marca odbyły się obrady Komisji Budżetu i Finansów Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego. W obradach uczestniczyli wicemarszałkowie: Renata Janik i Marek Bogusławski.

Z uwagi na stan epidemii posiedzenie przeprowadzone było w trybie zdalnym – w formie telekonferencji z użyciem systemu eSesja – stosownie do art. 15zzx ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020 poz. 1842).

Radni obradowali pod przewodnictwem radnej Magdaleny Zieleń. Pozytywnie zaopiniowali projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Świętokrzyskiego na lata 2021 – 2041 oraz projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie województwa na 2021 rok. Zaopiniowali także projekt uchwały w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Województwa Świętokrzyskiego 2030+.

W dniu 3 marca 2021 roku Zarząd Województwa Świętokrzyskiego uchwałą nr 3424/21 przyjął zaktualizowany projekt Strategii Rozwoju Województwa Świętokrzyskiego 2030+, zawierający uzupełnienia, wynikające ze zgłoszonych uwag w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Jednocześnie Zarząd Województwa Świętokrzyskiego przyjął projekt Uchwały Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Województwa Świętokrzyskiego 2030+ i skierował powyższy dokument wraz z załącznikami do prac w Sejmiku Województwa.

Czekają fantastyczne nagrody w loterii konkursowej „Piekoszów – tu się opłaca”

 

Rodzinny wyjazd wypoczynkowy, vouchery turystyczne, elektryczne hulajnogi, laptopy, e-booki, a także miejskie rowery – to nagrody, jakie można zdobyć w loterii konkursowej organizowanej pod hasłem „Piekoszów – tu się opłaca”. Konkurs skierowany jest do rodziców lub opiekunów prawnych dzieci uczęszczających do szkół i placówek oświatowych oraz niepublicznych przedszkoli z terenu gminy Piekoszów. Kupony konkursowe będzie można wrzucać do urn od połowy kwietnia do połowy maja. Pod koniec maja odbędzie się losowanie szczęśliwców, którzy wsparli swoim rozliczeniem podatkowym gminę Piekoszów. Rozdanie nagród już w czerwcu.

Aby wziąć udział w konkursie rodzice lub opiekunowie prawni dzieci uczęszczających do szkół i placówek oświatowych oraz niepublicznych przedszkoli z terenu gminy Piekoszów muszą w rocznym zeznaniu PIT wskazać gminę Piekoszów jako swoje miejsce zamieszkania. Trzeba wypełnić formularz ZAP-3 i wysłać go razem z PIT-em na adres: II Urząd Skarbowy w Kielcach ul. Częstochowska 20, 25-647 Kielce. – Każda pracująca osoba musi rozliczyć się z dochodów PIT i zapłacić podatek dochodowy. Część tego podatku trafia do samorządu, w którym jest zameldowana lub który wskaże w swoim rocznym rozliczeniu. Aby pieniądze z rocznego rozliczenia PIT wróciły do gminy Piekoszów i wspierały rozwój infrastruktury, z której na co dzień korzystamy przecież wszyscy wystarczy, że w naszym zeznaniu podatkowym wskażemy jako miejsce zamieszkania gminę Piekoszów – mówi wójt gminy Piekoszów, Zbigniew Piątek.

Konkurs ma na celu zachęcenie mieszkańców, którzy nadal nie są zameldowani do realnego wsparcia finansowego gminy przy okazji obowiązkowego rocznego rozliczenia podatku PIT. Trzeba przyznać, że gmina planuje ufundować naprawdę ciekawe nagrody. Wśród nich voucher na rodzinny wyjazd wypoczynkowy o wartości 4 tysięcy złotych, dwa vouchery turystyczne o wartości tysiąca złotych każdy, dwie hulajnogi elektryczne, dwa laptopy, cztery rowery miejskie oraz dwa czytniki E-Booków. – Chcemy w ten sposób zachęcić mieszkańców do wsparcia budżetu gminy podatkiem ze swojego rocznego rozliczenia. Te środki przeznaczamy między innymi na rozbudowę infrastruktury, z której na co dzień korzystamy przecież wszyscy – podkreśla wójt Zbigniew Piątek i przypomina, że pieniądze z rocznego rozliczenia PIT wracają do gminy w 38%, wspierając tym samym jej rozwój.

Od połowy kwietnia w każdej szkole oraz w niepublicznych przedszkolach z terenu gminy Piekoszów staną urny, do których rodzice uczniów uczęszczających do szkół i placówek oświatowych, a także niepublicznych przedszkoli zlokalizowanych na terenie Gminy Piekoszów, będą mogli wrzucać swoje zgłoszenia do połowy maja. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy rodzice uczniów i wychowanków przedszkoli, którzy rozliczając podatek dochodowy wskażą Gminę Piekoszów jako miejsce zamieszkania. Wśród zgłoszeń pod koniec maja wylosowani zostaną zwycięzcy, którzy już w czerwcu otrzymają fantastyczne nagrody. – Zachęcam do wzięcia udziału w naszej loterii konkursowej i wsparcia tym samym gminy Piekoszów. Przypomnę jedynie, że tylko za 2020 rok z podatku PIT w budżecie gminy znalazło się ponad 12,5 miliona złotych. To pieniądze naszych mieszkańców, które wracają do gminy i są przeznaczane na inwestycje podnoszące komfort życia – dodaje wójt Zbigniew Piątek.

Auto do bezpłatnego przewozu osób starszych i niepełnosprawnych z terenu gminy Strawczyn już zakupione

Samorząd gminy Strawczyn zakupił 9-osobowe auto przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Będzie ono służyło do realizacji bardzo ważnego społecznie projektu – zapewnienia indywidualnego, nieodpłatnego transportu z miejsca zamieszkania do miejsca docelowego wraz z powrotem do miejsca zamieszkania. Wsparcie otrzymają osoby starsze i niepełnosprawne. Na ten cel pozyskano ponad pół miliona złotych dofinansowania.

Auto już zakupione

Przetarg na dostarczenie gminie Strawczyn auta przystosowanego do przewozu osób z deficytami ruchowymi wygrała firma Tandem Sp. z o.o. z Kielc. Całkowity koszt zakupu samochodu to 158 tysięcy 55 złotych. – Pozyskaliśmy na ten cel znaczące dofinansowanie zewnętrzne. Dzięki temu możemy zapewnić zupełnie darmowy transport chociażby do przychodni czy do urzędu wszystkim osobom starszym i niepełnosprawnym, w tym poruszającym się na wózku inwalidzkim, które nie mogą liczyć na pomoc bliskich. Pozwoli nam to likwidować bariery społeczne i przeciwdziałać wykluczeniu – zaznacza Tadeusz Tkaczyk, wójt gminy Strawczyn.

Znaczące dofinansowanie

Dofinansowanie dla gminy Strawczyn wyniosło 526 tysięcy złotych i zostało przyznane z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu pod nazwą „Wsparcie Gminy Strawczyn z zakresie realizacji usług door-to-door”. Samorząd przeznaczył te środki między innymi na zakup samochodu. Jest to pojazd dziewięcioosobowy, przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim. Auto zostało wyposażone w specjalną windę załadowczą oraz dodatkowe uchwyty i poręcze umożliwiające bezpieczne wsiadanie i wysiadanie. W ramach pozyskanej kwoty wybudowano też windę przy Urzędzie Gminy w Strawczynie. – Projekt pod szyldem „door-to-door” wprowadza zupełnie nową jakość usług transportowych w jednostkach samorządu terytorialnego, szczególnie na obszarach wiejskich, w których dostęp do placówek zdrowia czy placówek rehabilitacji może być utrudniony. Cieszę się, że samorząd gminy Strawczyn skutecznie sięga po środki, dzięki którym poprawia się jakość życia niepełnosprawnych i starszych mieszkańców – mówi senator Krzysztof Słoń, który jednocześnie zachęca samorządy do współpracy z PFRON. – Realizowanie przez samorządy tego typu inwestycji wspierających osoby z niepełnosprawnościami pokazuje ich wrażliwość na drugiego człowieka. Samorządy są dla PFRON wypróbowanymi partnerami, z którymi wspólnie mogą nieść realne wsparcie i pomoc, co doskonale widać w gminie Strawczyn – dodaje senator Krzysztof Słoń, który przez wiele lat pełnił funkcję dyrektora PFRON.

Wsparcie dla potrzebujących

Wsparcie w zakresie mobilności otrzymają mieszkańcy gminy Strawczyn, którzy ukończyli 18 rok życia i mają trudności w samodzielnym przemieszczaniu się ze względu na ograniczoną sprawność. Z usług transportowych będą mogły skorzystać osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, o kulach, niewidome, słabo widzące, ale też starsze, czy samotne, które mają trudności w samodzielnym przemieszczaniu się. Udzielenie tego rodzaju wsparcia jest bardzo istotne społecznie z uwagi na wykluczenie komunikacyjne tych osób oraz potrzebę ich aktywizacji społecznej i zawodowej. – Będzie to nieodpłatna usługa skrojona na miarę indywidualnych potrzeb konkretnych osób. Kierowca będzie przyjeżdżał w umówione miejsce o określonej porze, odbierał i zawoził osobę potrzebującą do miejsca docelowego, a następnie odwoził ją do domu. Z pewnością wielu osobom ułatwi to załatwianie wielu spraw, czy to urzędowych, czy zdrowotnych. Dzięki takiej usłudze będą mogły one przemieszczać się w komfortowy i bezpieczny sposób – mówi Karol Picheta, zastępca wójta gminy Strawczyn.

Projekt został przygotowany w ramach ogłoszonego konkursu „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych”, Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Lista rezerwowa dla wniosków z dziedziny INNE DZIAŁANIA EDUKACJA EKOLOGICZNA

Z uwagi na wyczerpanie kwoty naboru dla zadań nieinwestycyjnych, na podstawie złożonych do dnia 18.03.2021 roku wniosków z dziedziny INNE DZIAŁANIA EDUKACJA EKOLOGICZNA Zarząd Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach informuje, że wnioski złożone po dniu 18.03.2021r. zostaną umieszczone na liście rezerwowej do dofinansowania. Wnioski będą rozpatrywane w przypadku zwolnienia środków finansowych lub zwiększenia kwoty naboru.

Kapituła Konkursu „100 Inicjatyw na 100-lecie Jana Pawła II” wyłoniła zwycięzców

Pięć najciekawszych inicjatyw zorganizowanych w 2020 roku w ramach obchodów Roku Świętego Jana Pawła II wybrała obradująca pod przewodnictwem wicemarszałek Renaty Janik Kapituła Konkursu pn. „100 inicjatyw na 100 – lecie Jana Pawła II”. Nominowano działania, które związane były z szeroko pojętym nauczaniem św. Jana Pawła II. Laureatów konkursu poznamy podczas uroczystości, która ze względu na sytuację epidemiczną odbędzie się w późniejszym terminie.

– Rok 2020 ogłoszony został Rokiem Świętego Jana Pawła II. Świętokrzyska Rada Działalności Pożytku Publicznego wychodząc naprzeciw tej rocznicy podjęła decyzję o zorganizowaniu konkursu pod tytułem „100 inicjatyw na 100 – lecie Jana Pawła II, skierowanego do organizacji III sektora – mówi wicemarszałek Renata Janik, przewodnicząca Kapituły i ambasador konkursu.

– Bardzo się cieszę, że taka myśl powstała i gratuluję organizatorom – Świętokrzyskiej Radzie Działalności Pożytku Publicznego. Jan Paweł II był człowiekiem niezwykłym i jego postać jest znana na całym świecie. Poprzez takie inicjatywy utrwalono w pamięci ludzi 100 – lecie jego urodzin, przybliżono postać wielkiego człowieka jako przykład do naśladowania. A dzisiaj kiedy brak nam autorytetów to myślę, że warto takie inicjatywy podejmować – mówi ambasador konkursu, ks. Bp Marian Florczyk.

A inicjatywa realizacji konkursu zrodziła się między innymi z potrzeby integracji społeczeństwa wokół wartości zawartych w nauce społecznej głoszonej przez Jana Pawła II oraz promowania przedsięwzięć inspirowanych naukami społecznymi Papieża Polaka zmieniających ludzi, środowisko i społeczeństwo lokalne. – Pontyfikat Jana Pawła II niósł ze sobą wiele cennych wskazówek dotyczących społecznej organizacji życia pod kątem wspierania ludzi. Organizacje pozarządowe w każdym miejscu realizują swoją misję pro publico bono. Uznaliśmy, że warto docenić ich starania i pokazać innym, że nawet w najmniejszej miejscowości da się zrealizować coś dobrego, za czym nie zawsze muszą iść środki finansowe – mówi Mariusz Brelski, przewodniczący Świętokrzyskiej Rady Pożytku Publicznego.

Na konkurs wpłynęło dziewięć zgłoszeń, wśród których znalazły się opisy różnorodnych inicjatyw związanych ze 100-leciem urodzin Jana Pawła II, jak chociażby debaty, koncerty, czy też sadzenie drzew i krzewów. Wszystkie te inicjatywy szczegółowo analizowała i oceniała Kapituła Konkursu w składzie: wicemarszałek Renata Janik, przewodnicząca Kapituły (Ambasador Konkursu), ks. bp Marian Florczyk (Ambasador Konkursu), wicewojewoda świętokrzyski Rafał Nowak (Ambasador Konkursu), dyrektor Regionalnego Ośrodka Pomocy Społecznej Elżbieta Korus, przewodniczący Świętokrzyskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego Mariusz Brelski, członek Świętokrzyskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego ks. Krzysztof Banasik i członek Świętokrzyskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego Karolina Kasprzycka. Kapituła już wyłoniła zwycięzców, ale poznamy ich dopiero podczas planowanego w późniejszym terminie wręczenia nagród.

Podajemy wyniki konkursu ofert

0
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza wyniki na konkursu ofert na realizację w 2021 roku zadań publicznych adresowanych do uczestników projektu pn.: „Centrum Usług – Współpraca na rzecz społeczności lokalnej”  Działając na podstawie art. 11 ust. 2, art. 15 ust. 2h i 2j ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t. j. z Dz. U. 2020r., poz. 1057, z późn. zm.) Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach ogłasza wyniki otwartego konkursu ofert na realizację w 2021 roku zadań publicznych adresowanych do uczestników projektu pn.: „Centrum Usług – Współpraca na rzecz społeczności lokalnej” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 dla EFS, Oś 9 – Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.2 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych. ZOSTAJE PRZYZNANA DOTACJA: Fundacji RESTART, Milczany 123, 27-600 Milczany na realizację zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej, w tym pomocy rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, działalności na rzecz osób niepełnosprawnych pn.: „Zorganizowanie i prowadzenie poradnictwa specjalistycznego w ramach Centrum Usług dla osób uczestniczących w projekcie” w wysokości 40550,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100) Stowarzyszeniu Na Rzecz Rozwoju Rodziny „Szansa”, ul. Aleja IX Wieków Kielc 6/9 25-516 Kielce na realizację zadania publicznego z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej pn.:„Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i grup wsparcia dla opiekunów pieczy zastępczej oraz grup wsparcia dla rodziców biologicznych dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej uczestniczących w projekcie” w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Stowarzyszeniu Edukacji Pozaformalnej Kalejdoskop, ul. Zagórska 57/43, 25-344 Kielce na realizację zadania publicznego z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej pn.:„Prelekcje profilaktyczne i edukacji zawodowej w Centrum Usług dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej uczestniczących w projekcie” w wysokości 3010,00 zł (słownie: trzy tysiące dziesięć złotych 00/100). Stowarzyszeniu Edukacji Pozaformalnej Kalejdoskop, ul. Zagórska 57/43, 25-344 Kielce na realizację zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej, w tym pomocy rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej pn.:„Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowych działań kompetencyjno – motywujących dla rodzin wykazujących bezradność w sprawach opiekuńczo-wychowawczych uczestniczących w projekcie” w wysokości 17300,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy trzysta złotych 00/100). Świętokrzyskiej Akademii Sportu, ul. Piotrkowska 12/1008, 25-510 Kielce na realizację zadania publicznego w zakresie działalności na rzecz osób niepełnosprawnych pn.:„Organizacja wyjść kulturalno-rekreacyjnych dla osób niepełnosprawnych uczestniczących w projekcie” w wysokości 13500,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych 00/100).      

XVII Festiwal Wielkopostny rozstrzygnięty

0
19 marca bieżącego roku, odbył się finał tegorocznej, XVII edycji Festiwalu Wielkopostnego. Wyróżnienie przyznano dla Grupy Artystycznej Klubu Seniora „Młodzi Duchem” z Morawicy.
Konkurs skierowany był do świętokrzyskich chórów, zespołów ludowych, zespołów wokalnych i wokalno-instrumentalnych wykonujących repertuar pasyjny. Zgodnie z regulaminem, uczestnicy za pośrednictwem internetu mogli przedstawić 2 pieśni pasyjne. Rada Artystyczna w składzie – Marzena Ślusarska, Bernadetta Kobyłecka, Radosław Pach i Radosław Suliga po wysłuchaniu nadesłanych nagrań, w kategorii zespoły wokalne i wokalno-instrumentalne przyznała wyróżnienie dla Grupy Artystycznej Klubu Seniora „Młodzi Duchem” z Morawicy.   Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów. Szczegóły na stronie www.wdkkielce.pl

Justyna Ruchała

Justyna Ruchała

Punkt w Nowej Słupi wznawia działalność

0
Od 1 kwietnia wznowiona zostanie bezpośrednia obsługa klientów Lokalnego Punktu Informacyjno – Konsultacyjnego w Nowej Słupi. W związku z zakończeniem modernizacji budynku przy ul. Kieleckiej 25 w Nowej Słupi, w którym mieści się Lokalny Punkt Informacyjno – Konsultacyjny Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach, informujemy, że od dnia 1 kwietnia 2021 r. wznowiona zostaniebezpośrednia obsługa klientów LPI-K po wcześniejszym, telefonicznym lub osobistym umówieniu wizyty. Osoby, które nie dotrzymają ustalonego terminu i godziny zgłoszenia się w LPIK nie zostaną obsłużone. Jednocześnie informujemy, że na terenie Lokalnego Punktu Informacyjno – Konsultacyjnego w Chmielniku będzie obowiązywał nakaz zasłaniania ust i nosa oraz utrzymywania bezpiecznej odległości 1,5 metra między osobami, znajdującymi się na  terenie  Urzędu Pracy. Lokalny Punkt Informacyjno Konsultacyjny w Nowej Słupi  Kielecka 25 26-006 Nowa Słupia tel./fax. 41 317-80-20