Karta Mieszkańca Miasta i Gminy Morawica to program stworzony z myślą o mieszkańcach Miasta i Gminy Morawica. W ramach programu Karta Mieszkańca każdy posiadacz karty może skorzystać z bonusów, rabatów oraz zniżek na usługi oferowane przez Partnerów Programu. O kartę mogą się również ubiegać osoby niezameldowane pod warunkiem, że przedstawią ksero 1 str. PIT lub druk ZAP-3, w którym w rubryce pod nazwą miejsce zamieszkania podany jest adres na terenie Miasta i Gminy Morawica.
Jak wyrobić kartę?
1. Udaj się do Biura Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta i Gminy Morawica
2. Wypełnij wniosek oraz dołącz swoje zdjęcie (zdjęcie wersja papierowa lub cyfrowa, format legitymacyjny)
3. czekaj na kontakt z naszej strony z informacją o odbiorze karty.
Wniosek można również złożyć w wersji elektronicznej i przesłać na adres mail: gmina@morawica.pl
Wnioski wydaje:
Biuro Obsługi Klienta
Urząd Miasta i Gminy Morawica
ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica
poniedziałek 9:00-17:00
wtorek-piątek 7:30-15:30
O dacie odbioru karty, wnioskodawca zostanie powiadomiony telefonicznie lub mailem.
Regulamin przyznawania i korzystania z Karty Mieszkańca w pliku.pdf
Pobierz ulotkę informacyjną
KARTA WYDAWANA JEST BEZPŁATNIE !!!