Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609) Burmistrz Miasta i Gminy Morawica w dniu 29 maja 2024 r. przedstawił Radzie Miejskiej w Morawicy raport o stanie Miasta i Gminy Morawica za 2023 rok.
Raport do pobrania: Raport za 2023 rok
Rada Miejska w Morawicy będzie rozpatrywała raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium burmistrzowi.
Sesja ta zaplanowana jest na dzień 27 czerwca 2024 r. Na sesji w tym dniu odbędzie się debata nad raportem o stanie gminy z udziałem mieszkańców.
W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy mogą zabierać głos po zgłoszeniu tego faktu Przewodniczącemu Rady Miejskiej w Morawicy.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Morawicy pisemne zgłoszenie poparte, co najmniej 20 podpisami, zgodnie z formularzem stanowiący załącznik do niniejszej informacji.
Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Morawicy
W związku z powyższym uprzejmie informuję o możliwości zgłaszania się do udziału w debacie. Zgłoszenia przyjmowane są w Urzędzie Miasta i Gminy Morawica na Biurze Obsługi Klienta najpóźniej do dnia 26 czerwca 2024 r.
Do pobrania: Formularz zgłoszeniowy
Przewodniczący Rady Miejskiej w Morawicy
/-/ Tomasz Domagała