3.5 C
Kielce
środa, 27 sierpnia, 2025
Strona głównaKomunikatyInformacja dotycząca składania wniosków o dodatek węglowy elektronicznie

Informacja dotycząca składania wniosków o dodatek węglowy elektronicznie

Zobacz

Urząd Miasta i Gminy uprzejmie informuje, że na podstawie przepisów ustawy o dodatku węglowym, wniosek o wypłatę dodatku węglowego można składać na piśmie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
 
Co bardzo istotne, w przypadku złożenia wniosku o wypłatę dodatku węglowego za pomocą środków komunikacji elektronicznej wniosek ten opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnia z wykorzystaniem profilu zaufanego.
 
W celu prawidłowego złożenia wniosku o dodatek węglowy w formie elektronicznej należy zalogować się do portalu e-PUAP, następnie wybrać z katalogu spraw: „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”. Wybrać adres Urzędu, rodzaj pisma, załączyć wcześniej podpisany elektronicznie wniosek i wysłać za pośrednictwem platformy.

Informujemy, że wnioski, które zostaną złożone za pośrednictwem platformy e-PUAP i nie będą opatrzone podpisem elektronicznym, nie będą spełniały ustawowych wymagań i ich rozpatrzenie z tego względu nie będzie pozytywne.

Aktualności

Mieszkanie po rozwodzie lub spadku? Zobacz, dlaczego szybki skup to często najlepsze wyjście

Mieszkanie, które kiedyś było centrum życia rodzinnego, nagle staje się źródłem konfliktu, niepewności i dodatkowego stresu? W sytuacji, gdy...

Polecamy