Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Morawica w dniu 19 maja 2021 r. przedstawił Radzie Miejskiej w Morawicy raport o stanie Miasta i Gminy Morawica za 2020 rok.
Z raportem można zapoznać się na stronie www.morawica.pl w zakładce Miasto i Gmina.
Rada Miejska w Morawicy będzie rozpatrywała raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium burmistrzowi.
Sesja ta zaplanowana jest na dzień 23 czerwca 2021 r. Na sesji w tym dniu odbędzie się debata nad raportem o stanie gminy z udziałem mieszkańców.
W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy mogą zabierać głos po zgłoszeniu tego faktu Przewodniczącemu Rady Miejskiej w Morawicy.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Morawicy pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 20 podpisami, zgodnie z formularzem stanowiący załącznik do niniejszej informacji.
Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Morawicy
W związku z powyższym uprzejmie informuję o możliwości zgłaszania się do udziału w debacie. Zgłoszenia przyjmowane są w Urzędzie Miasta i Gminy Morawica na Biurze Obsługi Klienta najpóźniej do dnia 22 czerwca 2021 r.
UWAGA: Z uwagi na zalecenia Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego, związane z trwającą pandemią koronawirusa SARS-Co-V2 o szczegółach technicznych wystąpienia na sesji mieszkańcy, którzy zgłosili się do debaty zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
Do pobrania:
Przewodniczący Rady Miejskiej w Morawicy
/-/ Bartosz Kruk