Często przedsiębiorcy stają przed ciężkim dylematem dotyczącym wyboru najskuteczniejszej formy reklamy dla swojej firmy. Multimedialne możliwości Internetu stają się coraz szersze. Szczególnie istotna jest ta cecha podczas prowadzenia social mediów czy stron internetowych. Sprawdź, dlaczego warto zainwestować w sesję filmową, oraz kto może ją dla Ciebie zrealizować. Dowiedz się także, jakie są zalety filmów reklamowych.
Mocne strony filmów
Niewątpliwie filmy są zdecydowanie atrakcyjniejszą formą reklamy, niż fotografie. Poniżej przedstawiamy listę cech, jakimi wyróżniają się przekazy filmowe.
- Możesz przedstawić swój produkt bądź usługę w ruchu.
Prowadzisz salon fryzjerski? Pokaż na filmie ruch, efekty końcowe i wszelkie starania pracowników twojej firmy. Zarządzasz salonem samochodowym? Zaprezentuj swoje auta w trasie, wykorzystaj prędkość i dynamikę. Wyróżnij swój biznes żywymi ujęciami. Ponadto odpowiednie zbliżenia pozwolą klientowi zapoznać się z każdym detalem twojego produktu.
- Wykorzystaj muzykę.
Muzyka potrafi wprowadzić odbiorcę w dobry nastrój, uspokoić, przenieść w inne miejsce. Wzmacnia i uatrakcyjnia przekaz, stanowi także świetne dopełnienie każdego filmu. Zastosowanie odpowiedniego utworu jest niewątpliwym atutem filmu oraz możliwością, której nie posiadają zdjęcia.
- Krótki przekaz potrafi zaprezentować wiele treści.
Filmy poniżej jednej minuty potrafią w doskonały sposób przedstawić twoją ofertę oraz wyróżnić mocne strony twojego produktu. Ponadto większość odbiorców woli obejrzeć 30 sekundowy przekaz, niż czytać cały opis oferty. Bądź otwarty na oczekiwania twoich klientów, i wybierz atrakcyjniejszy dla nich przekaz.
- Wykaż się artystycznie i wywołaj emocje.
Zapewne niejednokrotnie spotkałeś się ze spotem reklamowym, który okazał się być mini-filmem. Barwni bohaterowie, niebanalny scenariusz, ciekawe slogany to cechy, które odbiorca zapamięta na długo. Wywołanie odpowiednich emocji z pewnością sprawi, że widz chętnie sięgnie po twój produkt. Zobacz, jaką popularnością cieszą się reklamy, które niosą za sobą oryginalny przekaz.
O ciekawych produkcjach mówi się długo. Jest to więc idealny sposób na zbudowanie silnej pozycji twojej marki, i na zwiększenie jej rozpoznawalności.
- Traf w preferencje użytkowników Internetu.
Według statystyk firmy Nielsen Media Polska każdego dnia około 30% Polaków ogląda przekazy wideo na urządzeniach cyfrowych. Średnio użytkownicy poświęcają na to około 32 minut. Sam widzisz, jak wiele możesz zyskać prezentując swoją ofertę za pomocą filmu! Według badań grupy Nielsen & Norman Group, 60% pracowników wyższych stanowisk korporacji woli obejrzeć film, niż czytać tekst. Skoro tak, to dlaczego by nie przedstawić twoim klientom filmu reklamowego?
Niewątpliwie film reklamowy jest bardzo skutecznym narzędziem marketingowym. Wejście w jego posiadanie poprawi twoje statystyki oraz zwiększy rozpoznawalność twojej marki.
Kto powinien zająć się sesją filmową twojej firmy?
Samodzielne stworzenie filmu może okazać się nie lada wyzwaniem. Takie działanie wymaga posiadania profesjonalnego sprzętu (takiego jak kamery, drona, statywu czy mikrofonu), umiejętności obsługi tych urządzeń, ogromnej kreatywności w odniesieniu do stworzenia scenariusza czy sloganu, a także doświadczenia w montażu całego przekazu. Aby wejść w posiadanie atrakcyjnego filmu promocyjnego, warto skorzystać z usług agencji marketingowej.
Agencja marketingowa DirtyDot oferuje atrakcyjne sesje filmowe. Dzięki nowoczesnym i kreatywnym rozwiązaniom twoja firma zyska możliwość pozyskania nowych klientów. Innowacyjne pomysły, wysoka jakość realizacji oraz profesjonalny montaż to gwarancja twojego filmowego sukcesu. Zbuduj z nami wizerunek swojej firmy i zwiększ swoje zasięgi.