3.5 C
Kielce
piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCzasowe wyłączenie bezpośredniej (osobistej) obsługi przez Urząd – potwierdzone zakażenie koronawirusem

Czasowe wyłączenie bezpośredniej (osobistej) obsługi przez Urząd – potwierdzone zakażenie koronawirusem

Zobacz

Szanowni Państwo, informujemy, że ze względu na potwierdzone przypadki zakażenia koronawirusem u pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach, nastąpi czasowe (od dnia 28 września br. – poniedziałek aż do odwołania) ograniczenie funkcjonowania magistratu – budynek Urzędu będzie dostępny tylko dla jego pracowników, a praca urzędników będzie się odbywała w trybie wewnętrznym oraz zdalnym.

Dwaj pracownicy, u których obecnie stwierdzono wynik pozytywny Covid-19, nie mieli w ostatnim czasie bezpośredniego kontaktu z obywatelami, którzy załatwiali sprawy w Urzędzie.

Decyzje, co do dalszego funkcjonowania Urzędu, będą podejmowane na bieżąco, w zależności od rozwoju sytuacji i wyników badań innych pracowników – mając na uwadze przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa i zdrowia obywateli oraz pracowników gminy.

Prosimy o odłożenie załatwiania spraw urzędowych osobiście w budynku Urzędu. Dokumenty, wnioski i podania będzie można przedłożyć:

a) drogą elektroniczną:

– e-mail gmina@checiny.pl (wraz z ewentualnym przesłaniem wniosku/podania podpisanego i zeskanowanego w załączniku – szczegóły w poszczególnych procedurach można uzyskać telefonicznie u pracowników referatów),

– ePUAP: /checiny/skrytka (więcej informacji o załatwianiu spraw po kliknięciu w link tutaj)

b) telefonicznie:

centrala (sekretariat) 41 3151 006, fax 41 3151 085, pracownicy w poszczególnych referatach – wykaz danych kontaktowych pracowników po kliknięciu w link tutaj

c) w formie papierowej:

– wysłanie pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny,

– w sprawach niecierpiących zwłoki do specjalnego pojemnika (skrzynki podawczej) umieszczonego przy wejściu do Urzędu;

W przypadku potrzeby uzyskania potwierdzenia złożenia wniosku/podania/dokumentu, prosimy o wskazanie w jego treści adresu email lub nr fax Wnioskodawcy. Potwierdzenie złożenia zostanie przesłane na wskazany adres email w formie skanu lub formie papierowej na nr fax.

d) wyjątkowo osobiście:

wyłącznie w sytuacji rejestracji zgonów w USC lub w pilnych sprawach związanych z dowodami osobistymi – a więc w sprawach, które wymagają bezwzględnie osobistego stawiennictwa – po wcześniejszym kontakcie telefonicznym: USC 41 31 53 111 lub dowody osobiste 41 31 53 114.

Kasa w budynku Urzędu pozostaje również nieczynna do odwołania – numery rachunków Gminy Chęciny do internetowych przelewów bankowych lub wpłat w banku:

Dochody (np. podatki) 18 8493 0004 0050 0872 5424 0001

Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi 97 8493 0004 0050 0872 5424 0228

Prosimy o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas wszystkich okresie – tylko w taki sposób będziemy w stanie zapewnić możliwość funkcjonowania gminy i realizowania spraw obywateli choć w ograniczonym zakresie.

 

Aktualności

Polecamy