Szanowni Państwo,
informujemy, że ze względu na wiele potwierdzonych przypadków zakażenia koronawirusem u pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach i dużą absencję, nastąpi czasowe (od dnia 4 marca br. – czwartek aż do odwołania) ograniczenie funkcjonowania magistratu – budynek Urzędu będzie dostępny tylko dla jego pracowników, a praca urzędników będzie się odbywała w trybie wewnętrznym oraz zdalnym.
Decyzje, co do dalszego funkcjonowania Urzędu, będą podejmowane na bieżąco, w zależności od rozwoju sytuacji i wyników badań innych pracowników – mając na uwadze przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa i zdrowia obywateli oraz pracowników gminy.
Prosimy o odłożenie załatwiania spraw urzędowych osobiście w budynku Urzędu. Dokumenty, wnioski i podania będzie można przedłożyć:
a) drogą elektroniczną:
– e-mail gmina@checiny.pl (wraz z ewentualnym przesłaniem wniosku/podania podpisanego i zeskanowanego w załączniku – szczegóły w poszczególnych procedurach można uzyskać telefonicznie u pracowników referatów),
– ePUAP: /checiny/skrytka (więcej informacji o załatwianiu spraw po kliknięciu w link tutaj)
b) telefonicznie:
centrala (sekretariat) 41 3151 006, fax 41 3151 085, pracownicy w poszczególnych referatach – wykaz danych kontaktowych pracowników po kliknięciu w link tutaj
c) w formie papierowej:
– wysłanie pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny,
– w sprawach nie cierpiących zwłoki do specjalnego pojemnika (skrzynki podawczej) umieszczonego przy wejściu do Urzędu;
W przypadku potrzeby uzyskania potwierdzenia złożenia wniosku/podania/dokumentu, prosimy o wskazanie w jego treści adresu email lub nr fax Wnioskodawcy. Potwierdzenie złożenia zostanie przesłane na wskazany adres email w formie skanu lub formie papierowej na nr fax.
d) wyjątkowo osobiście:
wyłącznie w sytuacji rejestracji zgonów w USC lub w pilnych sprawach związanych z dowodami osobistymi – a więc w sprawach, które wymagają bezwzględnie osobistego stawiennictwa – po wcześniejszym kontakcie telefonicznym: USC 41 31 53 111 lub dowody osobiste 41 31 53 114.
Kasa w budynku Urzędu pozostaje również nieczynna do odwołania – numery rachunków Gminy Chęciny do internetowych przelewów bankowych lub wpłat w banku:
Dochody (np. podatki) 18 8493 0004 0050 0872 5424 0001
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi 97 8493 0004 0050 0872 5424 0228
Prosimy o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas wszystkich okresie – tylko w taki sposób będziemy w stanie zapewnić możliwość funkcjonowania gminy i realizowania spraw obywateli choć w ograniczonym zakresie.