3.5 C
Kielce
środa, 14 maja, 2025
Strona głównaAktualnościANKIETA DOTYCZĄCA BADANIA SATYSFAKCJI PASAŻERÓW Z JAKOŚCI USŁUG ŚWIADCZONYCH W TRANSPORCIE KOLEJOWYM

ANKIETA DOTYCZĄCA BADANIA SATYSFAKCJI PASAŻERÓW Z JAKOŚCI USŁUG ŚWIADCZONYCH W TRANSPORCIE KOLEJOWYM

Zobacz

W ramach trzeciej edycji badania satysfakcji pasażerów, Urząd Transportu Kolejowego (UTK) opracował ankietę, mającą na celu pozyskanie opinii podróżnych o jakości świadczonych usług w pasażerskich przewozach kolejowych w Polsce.

Ankieta pozwoli na poznanie opinii dotyczących komfortu podróży, jakości obsługi, a także oferowanych usług, bezpieczeństwa, oferty przewozowej czy udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym osób z niepełnosprawnością. W formularzu zawarto również pytania związane z oddziaływaniem epidemii COVID-19 na obecne nawyki transportowe podróżnych. Ponadto badanie pozwoli na poznanie preferencji pasażerów, aktualną ocenę atrakcyjności kolei na tle innych środków transportu, a uzyskane wyniki staną się przydatne w podejmowaniu działań dążących do efektywnej realizacji oczekiwań pasażerów.

Formularz badania został opublikowany na stronie internetowej UTK pod adresem www.utk.gov.pl/ankieta i będzie dostępny do dnia 15 września 2023 r. Zachęcamy wszystkich podróżnych do wypełnienia ankiety.”

Aktualności

W środę utrudnienia w obsłudze klientów w filii w Piekoszowie

Uwaga! W środę (14.05) wystąpią utrudnienia w obsłudze klientów filii Wydziału Komunikacji i Transportu w Piekoszowie....

Polecamy