3.5 C
Kielce
piątek, 26 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościII ETAP NABORU WNIOSKÓW NA MAGAZYNY ENERGII ELEKTRYCZNEJ

II ETAP NABORU WNIOSKÓW NA MAGAZYNY ENERGII ELEKTRYCZNEJ

Zobacz

 - logoprojektmagazyny2.jpg

Miasto i Gmina Morawica ogłasza dodatkowy otwarty nabór w trybie ciągłym dla mieszkańców zainteresowanych udziałem w projekcie pn. „Magazyny energii na potrzeby istniejących instalacji OZE – projekt parasolowy w gminach: Chęciny, Daleszyce, Morawica, Miedziana Góra, Nowiny i Zagnańsk realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Województwa Świętokrzyskiego 2021-2027, Fundusze Europejskie dla środowiska, Działanie 2.3 Zielona energia – dotacje.

Termin rozpoczęcia II etapu naboru: 12 stycznia 2026r.

Rozpoczęcie kolejnego etapu naboru będzie poprzedzone spotkaniem informacyjnych dla mieszkańców zainteresowanych udziałem w II etapie naboru, a także mieszkańców, którzy już złożyli formularze zgłoszeniowe w I etapie.

Spotkanie informacyjne dla mieszkańców Gminy Morawica odbędzie się w dniu 8 stycznia 2026 r. o godz. 16.00 w sali konferencyjnej Samorządowego Centrum Kultury i Biblioteki w Morawicy – ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica.

Proces rekrutacyjny II etapu naboru opiera się na zestawie wymaganych dokumentów zgłoszeniowych, które obejmują:

– Formularz zgłoszeniowy do projektu wraz z Deklaracją uczestnictwa w Projekcie (według wzoru w załączniku nr 1c do Regulaminu);

– Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele realizacji projektu oraz w okresie trwałości (według wzoru w załączniku nr 2 do Regulaminu), a także jeśli dotyczy – zgoda współwłaściciela/li, należy również załączyć: Dokument potwierdzający prawo własności do nieruchomości (wydruk z księgi wieczystej dotyczącej nieruchomości/ akt notarialny/ inny dokument potwierdzający własność)

– Oświadczenie RODO (według wzoru w załączniku nr 4 do Regulaminu);

– Oświadczenie o stanie upadłości konsumenckiej (według wzoru w zał. nr 6 do Regulaminu)

Dokumenty zgłoszeniowe należy pobrać i wydrukować w kolorze lub w wersji papierowej odebrać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy, adres: ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek-piątek 7.30-15.30)

Pierwszeństwo w udziale w Projekcie przysługuje wg kolejności składania dokumentów zgłoszeniowych – do wyczerpania alokacji.

Dokumenty należy dostarczać od dnia 12 stycznia 2026r. do momentu ogłoszenia zakończenia naboru w jednej z poniższych form:

PAPIEROWEJ – komplet dokumentów w wersji papierowej, oryginalnie podpisany i spięty, należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy, adres: ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek-piątek 7.30-15.30)

ELEKTRONICZNEJ – przesłać za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP (adres: /kk1a219pow/skrytka) lub poprzez system e-Doręczeń (adres: AE:PL-11622-30483-DCJJV-21) – przy użyciu podpisu potwierdzonego profilem zaufanym, podpisu kwalifikowanego lub podpisu osobistego.

Dokumenty zgłoszeniowe złożone przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia II etapu naboru tj. 12 stycznia 2025 r. nie będą rozpatrywane.

Podkreślamy, że przechowywana energia elektryczna w ramach Projektu, za pomocą zainstalowanego systemu magazynowania energii, przeznaczona jest wyłącznie na indywidualne potrzeby mieszkańców (użytek osobisty i socjalny). Wykorzystywanie jej do prowadzenia działalności rolniczej lub działalności gospodarczej w jakiejkolwiek formie prawnej jest niedozwolone.

Po pozytywnym zweryfikowaniu w/w dokumentów złożonych w II etapie naboru oraz pozytywnej weryfikacji technicznej pod kątem możliwości montażu magazynu energii (wizja lokalna na miejscu planowanego montażu) przeprowadzonej przez Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz przy nie wyczerpanej alokacji Uczestnik Projektu jest zapraszany do podpisania umowy (wzór – załącznik 4 do Regulaminu).

Po wpłacie na wskazane konto bankowe I raty wkładu własnego Uczestnik Projektu zostaje umieszczony na liście podstawowej. Wynik oceny to zanonimizowana lista podstawowa/rezerwowa z numerem referencyjnym. W przypadku wyczerpania alokacji, zgłoszenia spełniające wymogi i złożone w terminie naboru zostaną zakwalifikowane na listę rezerwową. Uczestnicy z listy rezerwowej mogą wziąć udział w Projekcie przy rezygnacji lub wykluczeniu uczestników z listy podstawowej.

Dla każdej nieruchomości, czyli pojedynczego budynku mieszkalnego, dozwolone jest złożenie tylko jednego wniosku. Jeżeli na tej samej nieruchomości znajdują się dwie odrębne jednostki mieszkaniowe, każda z osobną instalacją fotowoltaiczną i licznikiem energii, możliwe jest złożenie oddzielnych wniosków dla każdej z nich.

Zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem naboru i realizacji projektu parasolowego pn. „Magazyny energii na potrzeby istniejących instalacji OZE – projekt parasolowy w gminach: Chęciny, Daleszyce, Morawica, Miedziana Góra, Nowiny i Zagnańsk ” stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 207/2025 Burmistrza Miasta i Gminy Morawica z dnia 23.12.2025 r.

Załączniki do pobrania:

ZARZĄDZENIE DOT. REGULAMINU NABORU (PDF)


Dokumenty zgłoszeniowe II etapu naboru:

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (WORD)


OŚWIADCZENIE O PRAWIE DO DYSPONOWANIA NIERUCHOMOŚCIĄ NA CELE REALIZACJI PROJEKTU ORAZ W OKRESIE TRWAŁOŚCI (WORD)


OŚWIADCZENIE RODO (WORD)


Aktualności

Posiadał znaczną ilość narkotyków

Funkcjonariusze z Wydziału Kryminalnego Komendy Powiatowej Policji w Końskich zatrzymali 37-letniego mieszkańca miasta, który posiadał ponad 700 gramów marihuany....

Polecamy