16.09.2025 r. w Centrum Usług Społecznych w Daleszycach odbył się cykl szkoleń dla pracowników poświęcony skutecznej i efektywnej komunikacji z tzw; trudnym klientem. Spotkanie zostało połączone z sesją superwizyjną, która pozwoliła uczestnikom przeanalizować własne doświadczenia zawodowe i wyzwania związane z codzienną pracą.
Szkolenie miało na celu podniesienie kompetencji pracowników CUS w zakresie budowania pozytywnych relacji z mieszkańcami korzystającymi z usług społecznych. Zajęcia prowadzone były w formie warsztatowej, co umożliwiło aktywny udział i wymianę doświadczeń.
Szkolenie realizowała firma OTI, a prowadzącą była Pani Ewelina Kondracka – Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Żmigrodzie (woj: dolnośląskie) dzieląca się swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem w pracy z trudnym klientem. Przy okazji zwiedzania naszego Centrum usłyszeliśmy od naszego gościa, że lokal CUS w Daleszycach jest jednym z najładniejszych w kraju.
Całość odbyła się w ramach realizacji projektu „Nowa jakość usług społecznych w mieście i gminie Daleszyce”, współfinansowanego ze środków Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego 2021–2027.