Ogłoszenie Nr 4/2025 o naborze na wolne stanowisko pracy Burmistrz Gminy i Miasta Chęciny ogłasza konkurs stanowisko urzędnicze w zakresie zadań: drogownictwo i inwestycje |
1. Wymagania kwalifikacyjne kandydata: |
a) wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. 2) wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe inżynierskie budowlane w zakresie: dróg lub technologii i organizacji budownictwa lub konstrukcji), 3) minimum 2 lata pracy w administracji publicznej w komórce zajmującej się realizacją inwestycji drogowych albo utrzymaniem i eksploatacją dróg lub 2 lata pracy w wykonawstwie (poza administracją) przy inwestycjach drogowych, 4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 5) biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania MS Office, 6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7) posiadanie nieposzlakowanej opinii, 8) brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania oferowanego stanowiska, |
b) wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem: 1) bardzo dobra znajomość przepisów prawa: ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, o finansach publicznych, 2) znajomość zasad kosztorysowania, znajomość zasad planowania i realizacji inwestycji, 3) wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, odpowiedzialność, 4) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, 5) operatywność i kreatywność, 6) prawo jazdy kat B. |
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: |
1. Prowadzenie procesu przygotowania inwestycji gminnych w zakresie dróg, chodników, ścieżek rowerowych, w szczególności: a) planowanie wydatków budżetowych związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji, b) właściwa weryfikacja, sprawdzanie i opiniowanie wymaganej dokumentacji budowlanej otrzymanej z biur projektowych przed skierowaniem jej do realizacji, c) przygotowanie dokumentacji projektowej i wniosków do wszczęcia procedury udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie i prowadzenie całości postępowań przy zamówieniach, do których nie stosuje się ustawy pzp. 2. Koordynacja oraz zapewnienie właściwego nadzoru inwestorskiego realizowanych inwestycji i remontów, w szczególności: a) sprawowanie nadzorów technicznych i/lub wybór inspektora nadzoru, b) prowadzenie inwestycji oraz czuwanie nad całością procesu inwestycyjnego, c) właściwe prowadzenie całości dokumentacji, d) przygotowanie i weryfikacja dokumentów związanych z odbiorem robót budowlanych i obiektów, po uprzednim sprawdzeniu należytego ich wykonania, e) organizowanie odbiorów i udział w komisjach odbiorowych robót. 3. Rozliczanie finansowe i rzeczowe zakończonych inwestycji, w szczególności: a) potwierdzanie wykonania umów w zakresie rzeczowym i finansowym, sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur i rachunków, b) sporządzanie dokumentów OT i PT, c) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych. 4. Koordynacja i udział w przeglądach technicznych obiektów budowlanych Gminy; 5. Współuczestnictwo w przygotowaniu i realizacji wniosków inwestycyjnych z funduszy UE i innych środków pozabudżetowych; 6. Współpraca z innymi komórkami w zakresie przygotowywania dokumentacji w sprawie wykupów 7. Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości; 8. Wykonywanie innych zadań z zakresu administracji publicznej tj. przygotowywanie danych innym stanowiskom, odpowiednie archiwizowanie dokumentacji, opracowywanie projektów uchwał, zarządzeń, umów itp. dokumentów, wytwarzanie informacji dla potrzeb BIP. |
3. Informacje o warunkach pracy na stanowisku oraz wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie: |
1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – na stanowisku urzędniczym, pierwsza umowa na czas określony, 2. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak podjazdu), 3. Brak występowania uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, 4. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo, 5. Bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy, 6. Obok pracy biurowej praca na stanowisku obejmuje także wyjazdy i prace w terenie; Informuje się kandydatów, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej |
4. Dokumenty wymagane od kandydata w przedłożonej ofercie |
1) CV i list motywacyjny, 2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 3) Kserokopie niezbędnych dokumentów: potwierdzających wykształcenie, świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, 4) Podpisane przez kandydata oświadczenie, że kandydat: a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych, b) korzysta z pełni praw publicznych, c) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) o braku przeciwwskazań do pracy na oferowanym stanowisku, e) posiada nieposzlakowaną opinię, f) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 5) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz 6) Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. |
5. Miejsce i termin składania dokumentów |
1) Miejsce: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. drogownictwa i inwestycji”: a) osobiście w miejscu składania dokumentów: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny, b) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny c) lub elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP. 2) Termin dostarczenia zgłoszeń: do dnia 21.03.2025 roku (decyduje data wpływu do Urzędu). |
6. Dodatkowe informacje i uwagi |
1) Ogłoszenie o konkursie zamieszcza się na stronie BIP Gminy Chęciny oraz tablicy ogłoszeniowej Urzędu; 2) Dodatkowych informacji udziela Pan Paweł Brola – Sekretarz Gminy i Miasta Chęciny tel. 413151006, 413153124; 3) Tylko kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu tj. rozmowy kwalifikacyjnej; 4) Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego – do 10.04.2025r.; 5) Informacje o przebiegu konkursu i jego rozstrzygnięciu zostaną opublikowane w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu; 6) Wewnątrz oferty należy zamieścić aktualny adres zwrotny i telefon kontaktowy; 7) Aplikacje, które zostaną złożone osobiście do Urzędu lub wysłane pocztą wpłyną do Urzędu po upływie wymienionego w ogłoszeniu terminie, nie będą rozpatrywane. 8) Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. |