Niszczenie dokumentów jest regulowane przepisami prawa. W wielu dziedzinach po upływie określonego czasu należy utylizować przechowywane dane. Dotyczy to informacji osobistych, ale także finansowych, czy medycznych. Jeśli chcesz pozbyć się zalegających w archiwach nośników danych, odezwij się do nas. Pomożemy Ci w utylizacji niepotrzebnych informacji. Stosujemy nowoczesne rozwiązania, które pozwalają pozbyć się papierowych i elektronicznych kopii w bezpieczny, przyjazny dla środowiska sposób. Wejdź na stronę destroy.pl, aby zapoznać się ze szczegółami.
Dobre praktyki w niszczeniu dokumentów
Niszczenie dokumentów odbywa się w specjalnej niszczarni, która działa zgodnie z normą ISO 21964. Zanim jednak nośniki danych do niej trafią, muszą zostać przetransportowane z miejsca, w którym do tej pory składowana była dokumentacja. Stosujemy do tego system bezpiecznych pojemników, które są chronione zamknięciem na klucz oraz oznaczone specjalnym kodem, umożliwiającym śledzenie ruchu dokumentacji. Dzięki temu ryzyko, że przechowywane dane przedostaną się do czyjejkolwiek wiadomości podczas transportu właściwie nie istnieje. Jeśli chcesz interesuje Cię niszczenie dokumentów bezpieczne pojemniki są doskonałym rozwiązaniem.
Inną świetną opcją jest możliwość skorzystania z utylizacji dokumentacji w siedzibie firmy, w której jest ona przechowywana. W tej sytuacji nie trzeba nawet zamawiać transportu, ponieważ specjalne niszczące urządzenia są dostarczane bezpośrednio do siedziby firmy. Warto zdecydować się na to rozwiązanie, kiedy ranga danych jest duża i chce się mieć pewność, że zostaną one faktycznie zutylizowane w bezpieczny w ten sposób. Zamawiający zyskuje natychmiastową satysfakcję.
Dlaczego warto zamówić niszczenie dokumentów?
Profesjonalne niszczenie dokumentów to duże ułatwienie przede wszystkim dla osób, które zarządzają dużą ilością danych. Niszczenie dokumentów pozwala na zwolnienie przestrzeni w biurze. Dzięki temu łatwiej znaleźć miejsce na nowe nośniki danych, ale także na przykład stworzyć nowe stanowisko pracy. Skorzystanie z usług profesjonalistów gwarantuje ponadto pełne bezpieczeństwo informacji. Nie ma ryzyka, że podczas procesu utylizacji przedostaną się one do wiadomości niepowołanych osób. Dotyczy to zarówno papierowych kopii, jak i cyfrowych nośników informacji (aby dowiedzieć się więcej, wejdź na stronę: https://www.destroy.pl/niszczenie-nosnikow-danych/).
Możesz skorzystać ze specjalnego pojazdu, który zawiezie nośniki danych do certyfikowanej niszczarni. W takim wypadku dostarczymy Ci bezpieczne pojemniki, których nie da się otworzyć podczas transportu. Auto dodatkowo śledzone jest przez sygnał GPS. Inną opcją jest mobilne niszczenie dokumentów. Ta metoda pozwala na utylizację danych w siedzibie firmy, w której znajduje się archiwum. Oba sposoby są niezawodne i gwarantują pełne bezpieczeństwo utylizacji informacji, które nie powinny być przechowywane. Zamów usługę już dziś.