Szanowni Mieszkańcy,
Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach informuje, że w terminie od dnia 01.12.2022 roku do dnia 31.01.2023 roku będzie można składać wnioski o zakwalifikowanie do udziału w „Programie transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych w postaci materiałów zawierających azbest z terenu Gminy i Miasta Chęciny”.
Zakres zadania obejmuje odbiór składowanych na posesji odpadów zawierających azbest, transport i jego utylizację, natomiast nie obejmuje demontażu płyt azbestowych z dachu, jak również dopłat do nowego pokrycia dachowego.
Wnioski można pobrać w siedzibie tutejszego Urzędu oraz ze strony internetowej tut. urzędu w zakładce Azbest.
Kompletne wnioski należy składać bezpośrednio w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach (sekretariat), przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach Plac 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny lub pocztą elektroniczną na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Gminy Chęciny na platformie: ePUAP: /checiny/skrytka.
Wnioski o bezpłatny odbiór i utylizację wyrobów zawierających azbest, rozpatrywane będą według kolejności ich złożenia. Wnioski złożone po upływie wskazanego wyżej terminu, będą rozpatrywane wyłącznie w przypadku rezygnacji osób zakwalifikowanych do skorzystania z dofinansowania.
UWAGA:
Złożenie wniosku nie jest jednoznaczne z przyznaniem dofinansowania, gdyż realizacja usługi (odbiór i utylizacja azbestu) uzależniona jest odśrodków finansowych zabezpieczonych na ten cel w budżecie Gminy Chęcinyoraz od otrzymania wnioskowanej przez Gminę dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach. Ponadto przewiduje się weryfikację złożonych wniosków.
Do wniosku należy załączyć zgodę wszystkich współwłaścicieli, nieruchomości objętej wnioskiem.
Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu, lub pod numerem telefonu 41 31 53 113, 41 31 53 128.
DO POBRANIA: