Szanowni Państwo informujemy, że w związku z kolejnymi potwierdzonymi przypadkami zarażenia wirusem, SARS-CoV-2 wśród pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy uprzejmie prosimy o ograniczenie osobistego załatwiania spraw w tut. Urzędzie do spraw tylko i wyłącznie koniecznych, niecierpiących zwłoki, wymagających osobistego stawiennictwa.
Nie mniej jednak informujemy, że Urząd nadal pozostaje otwarty. W trosce o Państwa zdrowie i zdrowie pracowników zachęcamy do kierowania spraw za pośrednictwem:
a) drogi elektronicznej:
– e-mail gmina@morawica.pl
– Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej ePUAP
b) w formie papierowej:
– wysłanie pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Morawicy, ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica
c) fax: 41 3114 690
Centrala:
41 3114 691, 41 3114 692, 41 3114 693
Książka telefoniczna i adresowa Urzędu: http://morawica.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=25&strona=1&sub=24
W dniach 20-22 PAŹDZIERNIKA KASA W BUDYNKU URZĘDU POZOSTAJE NIECZYNNA.
Numer rachunku do internetowych przelewów bankowych lub wpłat w banku:
OPŁATA PODATKU I OPŁAT: 50 84930004 0070 0200 0185 0001
OPŁATA ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI: 17 8493 0004 0070 0200 0185 0207
Prosimy o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas wszystkich okresie – tylko w taki sposób będziemy w stanie zapewnić możliwość funkcjonowania gminy i realizowania spraw obywateli.