3.5 C
Kielce
wtorek, 7 października, 2025
Strona głównaAktualnościZdalny kontakt z urzędem

Zdalny kontakt z urzędem

Zobacz

Już 3,5 miliona Polaków przekazało swoje dane do Rejestru Danych Kontaktowych. Dzięki temu ich wizyty w urzędach zostają ograniczone do minimum.

Rejestr Danych Kontaktowych został uruchomiony przez Ministerstwo Cyfryzacji. Jest to sposób, by bez wychodzenia z domu uzyskać informacje na przykład o dokumentach gotowych do odbioru, rozpatrzeniu złożonych wniosków, potrzebie uzupełnienia dokumentów lub informacji w zainicjowanych sprawach urzędowych (kończący się termin ważności dowodu osobistego czy paszportu, rozpatrzenie wniosku o świadczenia typu 500+).

RDK gromadzi tylko podstawowe dane kontaktowe: numer telefonu lub adres mailowy. Można je także samodzielnie zmienić lub usunąć z rejestru. Przekazanie danych jest dobrowolne, bezpłatne, może to zrobić każda pełnoletnia osoba. Szczegóły na www.gov.pl.

Aktualności

Jubileuszowy rok akademicki Chęcińskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku rozpoczęty. Ponad 200 studentów wróciło do nauki!

 Chęciński Uniwersytet Trzeciego Wieku oficjalnie zainaugurował swój dziesiąty rok działalności. W uroczystej inauguracji, która odbyła się w hali „Pod Basztami”, udział...

Polecamy