Dibond to coraz częściej wykorzystywany materiał do tworzenia efektownych i wytrzymałych kasetonów reklamowych. Dlaczego warto postawić właśnie na to rozwiązanie w promocji swojej marki? Oto 5 najważniejszych powodów.
Łatwa obróbka zapewniająca efektowną reklamę premium
Dlaczego coraz częściej stawiamy na kasetony reklamowe wykonane z dibondu? Odpowiedź jest prosta – efektowność, która zapewniana przez łatwą obróbkę materiału pozwala na tworzenie niespotykanych wcześniej kształtów kasetonu. Reklama to adsystem.pl, dzięki łatwej obróbce dibondu uwolni naszą inwencję twórczą i zaintryguje każdego klienta!
Wytrzymały materiał odporny na niesprzyjające warunki
Dibond to tworzywo kompozytowe składające się z rdzenia oraz specjalnej okładziny aluminiowej. Te dwa elementy sprawią, że reklama będzie niezwykle wytrzymała w każdych warunkach atmosferycznych. To czyni kaseton reklamowy idealnym do ustawienia w widocznym, zewnętrznym miejscu, które zachęci klientów do skorzystania z naszych usług.
Doskonały na zewnątrz, ale także wewnątrz
Dibond to materiał idealny do stworzenia efektownej reklamy zewnętrznej. Jednak coraz częściej stawia się także na niego w przypadku wewnętrznych konstrukcji reklamowych. Przykład? Stoiska targowe umiejscowione w halach lub w innych obiektach przygotowanych do specjalnych eventów. Nie dość, że tak przygotowane stanowisko będzie się doskonale prezentować, to jeszcze zapewni optymalną wytrzymałość.
Samowystarczalne kasetony bez potrzeby dodatkowej konserwacji
Wcześniej już wspomniano o niezwykłej odporności kompozytowego dibondu. To jednak niejedyny powód, dla którego warto rozważyć inwestycję w reklamę wykonaną w tej technologii. Dibond to materiał samowystarczalny, który nie wymaga od nas praktycznie żadnych dodatkowych zabiegów konserwacyjnych. Dzięki odpowiedniej budowie i zabezpieczeniu nasza zabudowa targowa będzie prezentować się świetnie przez wiele miesięcy.
Możliwość zamówienia w dowolnym wariancie kolorystycznym
Klienci zwracają uwagę nie tylko na nasze produkty i jakość obsługi, ale także na estetykę naszego stoiska targowego. Dlatego tak istotne jest, by w tym celu wykorzystać łatwy w obróbce, wytrzymały materiał, który dodatkowo można z łatwością zamówić w różnych wariantach kolorystycznych. Taki właśnie jest dibond, który dostępny jest w szerokiej ofercie i pozwala na stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej naszej marki.