3.5 C
Kielce
piątek, 10 maja, 2024
Strona głównaAktualnościInformacja w sprawie zasad pracy Urzędu w związku z nowymi ograniczeniami epidemicznymi

Informacja w sprawie zasad pracy Urzędu w związku z nowymi ograniczeniami epidemicznymi

Zobacz

 

Informacja w sprawie zasad pracy Urzędu w związku
z nowymi ograniczeniami epidemicznymi

Szanowni Państwo,

w związku z zaostrzeniem się sytuacji epidemicznej na terenie kraju i znaczącym wzrostem zachorowań oraz przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii i wynikającym z niego ograniczenia działalności administracji publicznej i zaleceniem pracy zdalnej zatrudnionych pracowników informuje się o obowiązujących czasowo zasadach funkcjonowania Urzędu i załatwiania spraw przez obywateli.

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i pracowników, ze względu na potwierdzone przypadki zakażenia koronawirusem wśród pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Chęcinach i członków ich rodzin oraz w związku z tym przejściową ich absencją, nastąpi czasowe (od dnia 03 lutego 2022r. aż do odwołania), ograniczenie funkcjonowania magistratu – budynek Urzędu będzie dostępny do osobistego załatwiania spraw tylko w przypadku konieczności osobistego stawiennictwa obywatela (wynikającej z przepisów prawa) lub sprawy niecierpiącej zwłoki.

Dlatego prosimy o odłożenie załatwiania spraw urzędowych osobiście w budynku Urzędu.

Dokumenty, wnioski i podania będzie można przedłożyć, a także uzyskiwać informacje:

a) drogą elektroniczną:

e-mail: gmina@checiny.pl (wraz z ewentualnym przesłaniem wniosku/podania podpisanego i zeskanowanego w załączniku – szczegóły w poszczególnych procedurach można uzyskać telefonicznie u pracowników referatów),

ePUAP: /checiny/skrytka (więcej informacji o załatwianiu spraw po kliknięciu w link tutaj)

b) telefonicznie:

pracownicy w poszczególnych referatach – wykaz danych kontaktowych pracowników po kliknięciu  w link tutaj(wykaz dostępny na stronie www.checiny.pl w zakładce kontakt)

centrala (sekretariat) 41 3151 006, fax 41 3151 085,;

c) w formie papierowej:

wysłanie pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny,

wrzucenie do specjalnego pojemnika (skrzynki podawczej) umieszczonego przy wejściu do Urzędu (na elewacji, patrząc od rynku w kierunku budynku po wejście po prawej);

W przypadku potrzeby uzyskania potwierdzenia złożenia wniosku/podania/dokumentu, prosimy o wskazanie w jego treści adresu email lub nr fax Wnioskodawcy. Potwierdzenie złożenia zostanie przesłane na wskazany adres email w formie skanu lub formie papierowej na nr fax.

d) osobiście:

– w sytuacji rejestracji zgonów w USC lub w pilnych sprawach związanych z dowodami osobistymi – a więc w sprawach, które wymagają bezwzględnie osobistego stawiennictwa – po wcześniejszym kontakcie telefonicznym: USC 41 31 53 111 lub dowody osobiste 41 31 53 114.

 – w pozostałych pilnych sprawach wejście następuje w obecności pracownika, z którym uzgodniono wejście i który będzie załatwiał sprawę – osoba oczekuje przy wejściu do Urzędu

– odbiór osobisty dokumentów dopuszczalny jest wyłącznie po telefonicznym uzgodnieniu w sprawach: aktów stanu cywilnego,  dowodu osobistego, decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji  o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów

 

Każda osoba przebywająca w budynku obowiązana jest do zakrywania ust i nosa, przy pomocy maseczki – przez cały czas pobytu w budynku Urzędu.

Zachęcamy do wpłat na rachunki bankowe Gminy Chęciny – numery rachunków Gminy Chęciny do internetowych przelewów bankowych lub wpłat w banku:

Dochody i opłaty (np. podatki)       18 8493 0004 0050 0872 5424 0001

Opłata za odpady     97 8493 0004 0050 0872 5424 0228

Kasa w budynku Urzędu w wyjątkowych przypadkach będzie dostępna dla obywateli.

Decyzje, co do dalszego funkcjonowania Urzędu, będą podejmowane na bieżąco, w zależności od rozwoju sytuacji – mając na uwadze przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa i zdrowia obywateli oraz pracowników gminy.

Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas wszystkich okresie – tylko w taki sposób będziemy w stanie zapewnić możliwość funkcjonowania gminy i realizowania publicznych spraw obywateli.

Aktualności

W Piekoszowie odbył się XVIII Konkurs Pięknego Czytania

W Piekoszowie miała miejsce osiemnasta edycja Miejsko-Gminnego Konkursu Pięknego Czytania, który przyciągnął najmłodszych uczniów z lokalnych szkół podstawowych. Wydarzenie,...

Polecamy